Toon posts:

Internet Explorer 6 knakt bij bladeren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vorige week een gloednieuwe laptop met Windows XP Home Edition gekocht. Nu heb ik het volgende vage probleem met Internet Explorer 6.

Ik moet voor mijn hobby regelmatig bestanden uploaden op verschillende websites, dit gebeurt met een bladeren knop, waarmee ik de bestanden op mijn pc kan selecteren. Maar zodra ik de knop bladeren aanklikt, knakt onmiddelijk mijn Internet Explorer. Ik heb een screenshot van de foutmelding hier ondergezet.

Afbeeldingslocatie: http://www.historical-fire-engines.com/iexplorer.jpg

Ik heb alle updates met betrekking tot Internet Explorer gedownload.
Heeft iemand enig idee waardoor dit probleem onstaat en hoe ik het kan oplossen?

Verwijderd

Topicstarter
Blijkbaar zijn er geen tweakers die mij kunnen helpen?

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
ad-aware al eens geprobeerd?

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 15:09

DeMoN

Pastafari

Verwijderd schreef op 20 March 2003 @ 09:15:
Blijkbaar zijn er geen tweakers die mij kunnen helpen?
Heb al zitten googlen gister voor je hoor ;)

Ik zag zo snel ff niks. Enne.. heb je de repair optie van IE geprobeerd? Dat helpt soms ook wel eens.

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
[ad-aware al eens geprobeerd?
Wat ik zo 1 2 3 kan vinden over ad-aware is dat Ad-aware een programma is om spyware veilig te verwijderen uit je pc.

Ik snap niet goed hoe dit programma mij kan helpen.

Verwijderd

Topicstarter
Heb al zitten googlen gister voor je hoor ;)

Ik zag zo snel ff niks. Enne.. heb je de repair optie van IE geprobeerd? Dat helpt soms ook wel eens.
Heb IE al helemaal opnieuw geinstalleerd. Ik moet dus een aantal foto's uploaden.
Het gekke is, dat het alleen bij de directory waar mijn foto's in staan.
De willekeurige andere directory met foto's, b.v. mijn afbeeldingen standaard in windows, werkt gewoon wel. Echt vaag......

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 15:09

DeMoN

Pastafari

Verwijderd schreef op 20 maart 2003 @ 09:24:
[...]

Heb IE al helemaal opnieuw geinstalleerd. Ik moet dus een aantal foto's uploaden.
Het gekke is, dat het alleen bij de directory waar mijn foto's in staan.
De willekeurige andere directory met foto's, b.v. mijn afbeeldingen standaard in windows, werkt gewoon wel. Echt vaag......
Misschien staat er een corrupt en hidden filetje in voor thumbnailing of voor een icoontje te geven aan die map.

Kopieer eens al die foto's via de CMD naar een andere DIR. Delete dan die DIR waar het dus niet bij lukte en rename en verplaats de nieuwe DIR weer naar de plek waar de oude ook stond. Als je de foto's gaat kopieeren dus geen ctrl+a gebruiken anders heb je kans dat hij dat thumnail bestandje ook mee kopieert.

Dit is dus iets wat je gewoon ff kan proberen, heb het zelf nooit eerder gezien

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
DeMoN schreef op 20 March 2003 @ 09:42:
[...]

Misschien staat er een corrupt en hidden filetje in voor thumbnailing of voor een icoontje te geven aan die map.

Kopieer eens al die foto's via de CMD naar een andere DIR. Delete dan die DIR waar het dus niet bij lukte en rename en verplaats de nieuwe DIR weer naar de plek waar de oude ook stond. Als je de foto's gaat kopieeren dus geen ctrl+a gebruiken anders heb je kans dat hij dat thumnail bestandje ook mee kopieert.

Dit is dus iets wat je gewoon ff kan proberen, heb het zelf nooit eerder gezien
Het gaat inderdaad fout wanneer ik het "bladeren" scherm te zien krijg en windows de thumbsnails gaat maken van de foto's.
Ik denk dat een hele goeie kans is dat dit het probleem is. Ik ga het vanavond meteen proberen. Thanx DeMoN

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2003 09:50 ]

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 20 March 2003 @ 09:20:
[...]

Wat ik zo 1 2 3 kan vinden over ad-aware is dat Ad-aware een programma is om spyware veilig te verwijderen uit je pc.

Ik snap niet goed hoe dit programma mij kan helpen.
Spyware wil wel eens meer vervelende dingen doen dan alleen popups geven. ;)
Bijvoorbeeld, laatst was bij iemand waar ik de pc kwam 'maken' de winstock gewoon dood omdat ik de spyware eraf haalde. :{

🌞🍃

Pagina: 1