[Win98] Error while Loading Operating System. *

Pagina: 1
Acties:

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
OI!
Ik heb dus laatst een moederbordje gescoord, vervolgens heb ik um na een hoop gekloot aan de praat gekregen (Thx toe dit lieve forum :P Was een Xcel2000 ofzow, met een Socket 1 500 Mhz Pentium 3 Procje). Vervolgens hebben een m8 van mij en ik hem in een hamsterkooi pogen te bouwen, da's gelukt (Zal binnekort wel ff ergens photo's neerpleuren), Toen bootte we eindelijk dat kreng, zetten we de 1st boot device goed in de bios... Krijg ik een "Error while loading operating system" melding... Terwijl die schijf het een uur daarvoor in een andere computer het nog deed... (Dat was een Compaq 166 Mhz)
Verdere specs:
- 8 MB On-Board Videokaart
- On-Board Soundcard
- AVI Bios
- 96 MB RAM

Iemand dit ooit eerder Meegemaakt }:O

[ Voor 5% gewijzigd door Wussie op 19-03-2003 08:59 ]

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Is dit een melding vanuit je bios, of tijdens het laden van Win98?

Titel voorzien van OS, zie Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
Titel staat er bij, heb ik ff ge edit :P Melding komt ergens vandaan, weet nie waar :P Heb d'r geen bios speakertje opzitten, dus da weet ik niet... voordat die die error geeft gaat ie ook iets tellen, duurt ongeveer 26 seconden. Dan komt ie met die error. Zit nu niet thuis, maar zal vanmiddag ff overpennen wat er precies allemaal staat... Dnk dat de melding uit me bios komt. heb d'r nooit eerder last van gehad nml