Toon posts:

Internet via Nuon stroomnet => status

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Even iets ophalen waar ik al een hele poos niks van gehoord heb, dat is van nuon die internet wilde gaan aanbieden via het stopcontact.

Is hier verder nog wat van bekend. Is het project helemaal gestopt of loopt dat nog steeds?

Verwijderd

Geen idee...ik weet net zo weinig meer als jij weet....

bel 0900-0808
of vul dit vragen forumlier in http://www.nuon.nl/thuis/service/form_vraag_opmerking.html .

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-07 21:25

Bergen

Spellingscontroleur

Verwijderd schreef op 19 March 2003 @ 01:25:
Reageer dan niet! Stel je voor dat iedereen die het NIET weet dat hier even komt melden... |:(
bel 0900-0808 of vul dit vragen forumlier in http://www.nuon.nl/thuis/service/form_vraag_opmerking.html
Veel handiger toch als hij het hier in de groep gooit? Dan weet de rest van de geïnteresseerden het het meteen ook. (Hij kan natuurlijk ook dat formulier invullen EN het antwoord hier posten! hint, hint ;))

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
nieuws: Nuon nog steeds in dubio over stopcontact-internet

Dit is het laatste officiele bericht wat van Nuon is gekomen, deze is wel uit November maar het zal nogsteeds in het zelfde stadium zitten ook gezien de huidige economische niveau.

Als Nuon dit namelijk grootschalig in gaat zetten dan gebeurt dat ook gelijk overal, omdat er heel weinig veranderd hoeft te worden aan de huidige infrastructuur. Je kan er dus op rekenen dat het gewoon even duurt voordat ze helemaal klaar zijn met testen.

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

idd door de recessie is het te riskant om in zo'n ambitieus project te stappen, als het tij beter is en ze kunnen medesponsoren vinden misschien dat ze het dan nog eens proberen.

Ik vind het wel vreemd hierin dat Nuon als ISP wil gaan werken, totaal van de core-business af, het lijkt me eerder dat een ISP gebruik wil maken van de infrastructuur van Nuon en deze dan huur/inkoopt. Misschien dat het dus het w88 op zo'n ISP.... en dan kan Nuon het als een service naast hun gewone pakket aanbieden, ook gelijk makkelijker voor de ISP om Nuon als ingang bij klanten te hebben.

[ Voor 16% gewijzigd door aardbeix15 op 19-03-2003 08:29 ]

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Verwijderd

volgens mij was dit al getest in Duitsland ofniet ? dus ik snap niet waar ze al die tijd voor gebruiken dan. En door wat meer van zich te laten horen zullen ook meer mensen geintresseerd zijn in dit id, veel mensen die ik ken geloven t namelijk niet..

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
edit de pedit

[ Voor 131% gewijzigd door Frieda op 20-03-2003 19:51 ]

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:23
Project loopt in Nederland dacht ik ook, in arnhem zuid. Wijk weet ik niet precies... Maar het schijnt wel goedkoop / gratis te zijn >:).

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:53
Termi schreef op 20 maart 2003 @ 14:45:
Project loopt in Nederland dacht ik ook, in arnhem zuid. Wijk weet ik niet precies... Maar het schijnt wel goedkoop / gratis te zijn >:).
doe maar Rijkerswoerd...

• Frieda
  • Niet online
loopt die proef nog eigenlijk?

• Xandrios
  • Laatst online: 20:06
Titel edit.
Reageer dan niet....
loopt die proef nog eigenlijk?
Zie de link van [Airwolf]....

• Frieda
  • Niet online
edit edit edit

excuus..

[ Voor 90% gewijzigd door Frieda op 20-03-2003 19:36 ]

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Ik dacht dat er onder druk van reddingsdiensten enzo een eind aan was gemaakt, omdat het op de radio stoorde. Of was dat een hoax?

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-07 20:06
Frieda schreef op 20 maart 2003 @ 19:29:
Quote op verzoek verwijderd.
Nee hoor. Check de Nuon-Digistroom site :)

[ Voor 47% gewijzigd door yohan op 20-03-2003 20:11 ]

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• Frieda
  • Niet online
even gedubbelcheckt: proef moet nog ge-evalueerd worden, mag nog niks over worden gezegd..

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-07 20:06
De eerste resultaten waren positief, vandaar dat de test is uitgebreid. Wat ik overigens wel had begrepen is dat áls de proef omgezet wordt in een commerciële dienst, deze als eerste in Friesland zal worden aangeboden :D

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• Xandrios
  • Laatst online: 20:06

Quote op verzoek wegge-edit.

Verwijderd

Yohan schreef op 20 March 2003 @ 19:40:
De eerste resultaten waren positief, vandaar dat de test is uitgebreid. Wat ik overigens wel had begrepen is dat áls de proef omgezet wordt in een commerciële dienst, deze als eerste in Friesland zal worden aangeboden :D
dat zou ff mooi zijn :)

/me gaat nuon site checken jeej
Pagina: 1