DVD-r branden op DVD+r met hp300i

Pagina: 1
Acties:

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 24-03 13:37
Hoi,

Heb hier een HP300i dvdbrander nou heb ik hier een zooi dvd's (-r)maar zodra ik die probeer te branden op +r krijg ik een redunant cyclus fout?

kan verder niks vinden heb alvan alles geprobeerd. dvds zijn wel wat krassig maar in mijn pioneer leest ie wel redelijk..

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:46
WAT voor dvd's?

Data? -> Gewoon naar HD kopieeren en weer fikken
Video? -> via image fikken, of handmatig rippen en weer fikken

• Dezjay
Het zijn data dvd's

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Goh, lijkt me logisch dat je DVD-R's op - moet fikken en DVD+R op +.... anders zou je altijd + of - disks kopen voor - of + fikkers.

En lezen moeten alle DVD drives doen, tis en blijft een type DVD schijf.

C:\>_

• Smurff
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
mja er zijn nie voor de lol branders die alle formaten ondersteunen...

maar ja zoals eerder gezegd je kan dus niet een dvd - op een + branden en anders om

Verwijderd

Vinnie schreef op 19 March 2003 @ 07:43:
Goh, lijkt me logisch dat je DVD-R's op - moet fikken en DVD+R op +.... anders zou je altijd + of - disks kopen voor - of + fikkers.

En lezen moeten alle DVD drives doen, tis en blijft een type DVD schijf.
Dat lijkt mij toch ook, ik zie ook niet in waarom je dit zou proberen. |:(

• Dezjay
ik heb hier een DVD- liggen en die wil ik kopieren op een dvd+ dat kan NIET?

Ik dus niet een dvd- branden in een dvd+ dat dat nie ken weet ik ook wel

Verwijderd

Dezjay schreef op 19 March 2003 @ 08:12:
ik heb hier een DVD- liggen en die wil ik kopieren op een dvd+ dat kan NIET?

Ik dus niet een dvd- branden in een dvd+ dat dat nie ken weet ik ook wel
Je was dus niet erg duidelijk, je bedoeld dus dat je een aantal DVD-r wilt kopieren naar DVD+r, neem aan dat het om een film gaat, met welke tool wil je die kopieren?, je loopt namelijk tegen het zelfde op als bij het kopieren ovan een geperste DVD, je zult hem weer moeten rippen of met een speciale DVD kopieertool kopieren

• Dezjay
tis een data dvd met "backup" zooi.. kopieer met nero of met hp geval wil beide niet..

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:12
Dus je wilt een -r backuppen naar een +r? Ik heb precies andersom gedaan door eerst met Nero een image te makenen dan te kopieeren naar een dvd-r. Geen probleem.

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

• Dezjay
Zal vanavond eveen een andere dvdspeler proberen misschien orginele dvd niet helemaal goed oid

Verwijderd

Oh, was inderdaad niet helemaal duidelijk, als je een image maakt zou het moeten kunnen. ook een optie is gewoon alles eerst naar de hardeschijf copieeren(dus niet als image) en dan van die map weer een dvd-tje branden.

misschien kan de cd gewoon niet goed gelezen worden door fouten ofzo. dan zou je dat bij het copieeren moet merken.

• Dezjay
Zal wel even proberen.. Het is al een gekopieerde (oy*x ) dvd en is beschadigd maar lezen wil wel... kopieren niet goed.. zal even kijken misschien is mijn pioneer ook wel naar de klote doet wel vaker traag..

Image maken duurt ook ongeveer 30 a 40 min! lijkt me ook erg lang

• Dezjay
tis gelukt:) combi van slechte orgineel en brakke pioneer

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:46
Dezjay schreef op 19 March 2003 @ 10:29:
Zal wel even proberen.. Het is al een gekopieerde (oy*x ) dvd en is beschadigd maar lezen wil wel... kopieren niet goed.. zal even kijken misschien is mijn pioneer ook wel naar de klote doet wel vaker traag..

Image maken duurt ook ongeveer 30 a 40 min! lijkt me ook erg lang
Gewoon een "originele" Onyx lenen ;) Gelukkig heb ik 4x fikker, wel zo handig met dubbel DVD's ;)

Verwijderd

Van +r naar -r of andersom moet altijd via via harde schijf , on the fly lukt nooit .

• Dezjay
Verwijderd schreef op 20 March 2003 @ 11:59:
Van +r naar -r of andersom moet altijd via via harde schijf , on the fly lukt nooit .
heb ik gisteren ook gedaan gewoon on the fly een DVD-r -> DVD +r geschreven werkt perfect
Pagina: 1