Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Ik heb pas een keer de stand lijst bekeken en ik miste Latham eigenlijk nogal. Ik had eigenlijk wel gehoopt daar het nieuwste/duurste Linn spul te kunnen zien, maar dat gaat dan niet door ben ik bang.
Great minds think alike!
jammer 
ik ben benieuwd naar de kimber en b&w uiteraard
ik ben benieuwd naar de kimber en b&w uiteraard
Kabeltjes kijken
2 crush your enemies, 2 win the Tournament
ik ga vrijwel zeker ook, en ook naar dat in het grand cafe ofzo, waar audio analogue zit. is dezelfde dag vlak bij.
analogue audio bedoel je zekers. Is zeker een aanrader. Zij hebben de opstelling altijd goed voor elkaar. Zeker op het oude antieke LP gebeuren. :-)
HT & NAS & Inventaris
beideranzige_pad schreef op 20 maart 2003 @ 23:44:
analogue audio bedoel je zekers. Is zeker een aanrader. Zij hebben de opstelling altijd goed voor elkaar. Zeker op het oude antieke LP gebeuren. :-)
de ene is een merk, de andere de importeur
mooi is vooral die spacedecks van nottingham analogue
ook
ik weet niet of ik je Tel. Nummer nog had, maar spreken we verder wel via de mail anders
[ Voor 25% gewijzigd door gitaarwerk op 21-03-2003 00:49 ]
voor mij wordt het zaterdag, zoals ik nu gepland heb. Dus zie ik jullie niet
Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)
Vorig jaar geweest... Te druk, niet erg imposant en matig qua demonstraties. Nee, als je de VAD kent vind ik de doelen absoluut de moeite niet waard. Latham heeft overigens op de VAD meestal de allergrootste ruimte, da's echt genieten!
I had to Google JFGI, the irony was overwhelming...
Verwijderd
Als ik bij dat soort show ben geweest heb ik altijd een zeurderig gevoel in de portemonnee 
Ben vorig jaar bij de VAD helemaal gevallen voor de Spendor S9-speakers, en tot nu toe nog niets gehoord dat me dat uit mn hoofd krijgt...
Ben vorig jaar bij de VAD helemaal gevallen voor de Spendor S9-speakers, en tot nu toe nog niets gehoord dat me dat uit mn hoofd krijgt...
ach..ik wil wat dingen zien die er zijn.. en ik vind het leuk om weer eens wat te doen
ongeacht het deit wat het is..
Jammer Fireman,
komt tijd.. misschien eens de meeting op hifi (hear
)
Jammer Fireman,
Pagina: 1