Toon posts:

[MUIS] Logitech Rechter muisknop stuk?

Pagina: 1
Acties:
  • 310 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hier dit is mn muis...

je kent em vast wel...

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~davidwee/Image098.jpg

Zonder enige reden is vandaag de rechter muisknop er mee opgehouden... :{

Ik heb em USB geprobeerd (dan doen beide knoppen het niet meer :? ) zelfs een ander verleng ding gebruikt voor USB/PS2

Niks werkt... help help help wat moet ik doen ;( het ding is nogal prijzig dus een nieuwe kopen is ook weer zoiets, en heb em pas 4 maanden ofzo...

• aOk
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

aOk

garantie? :S

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Er zit idd minimaal een jaar garantie op, en anders kan je hem ook altijd nog even open maken en kijken of het simpel te maken is :)

Verwijderd

Topicstarter
Pollewob schreef op 18 maart 2003 @ 23:33:
Er zit idd minimaal een jaar garantie op, en anders kan je hem ook altijd nog even open maken en kijken of het simpel te maken is :)
Ja wat moet ik zien :/

en natuurlijk ben ik het bonnetje kwijt :O

Verwijderd

Topicstarter
plz iemand? :(

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Of probeer de muis eerst even op een andere pc, dan weet je zeker of het in de muis zit of niet. En wat je moet zien weet ik niet, daarom moet je hem juist even open maken, of zie jij een andere oplossing (je kan natuurlijk proberen zonder bon naar de winkel te gaan, maar als dat niet werkt zal je toch zelf moeten proberen de muis weer werkend te krijgen)?

En lees Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) ook even.. kicken na 15 minuten is niet echt de bedoeling.

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:10

Sick Nick

Drop the top!

bon is niet nodig, gewoon bellen met logitech nederland. Je moet dan je serienummer onder je muis doorgeven.
Daarna zal je de stekker eraf moeten knippen, die naar zwitserland sturen (kost 1.18 ofzo) en binnen een week heb jij een nieuwe terug :)

Verwijderd

Topicstarter
Pollewob schreef op 18 maart 2003 @ 23:51:
Of probeer de muis eerst even op een andere pc, dan weet je zeker of het in de muis zit of niet. En wat je moet zien weet ik niet, daarom moet je hem juist even open maken, of zie jij een andere oplossing (je kan natuurlijk proberen zonder bon naar de winkel te gaan, maar als dat niet werkt zal je toch zelf moeten proberen de muis weer werkend te krijgen)?

En lees Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) ook even.. kicken na 15 minuten is niet echt de bedoeling.
Ja soz van die kick maar kwordt hier gillend gek... ik ga et ff op mn 3 proberen...

Verwijderd

relax.. het is maar een muisje hoor :D als het nou je linker muisknopje was.. (tenzij je linkshandig bent ;) ) mocht je m toch openmaken, maak het knopje zelf ajb niet open, kost je een paar uur pielen om die plaatjes weer in elkaar te steken
/me spreekt uit ervaring

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 18 March 2003 @ 23:59:
relax.. het is maar een muisje hoor :D als het nou je linker muisknopje was.. (tenzij je linkshandig bent ;) ) mocht je m toch openmaken, maak het knopje zelf ajb niet open, kost je een paar uur pielen om die plaatjes weer in elkaar te steken
/me spreekt uit ervaring
Idd ook maar niet gedaan...

Ik heb em op mn p3 getest... doet geen moer :(

En ik zweer ik heb niet op dat ding geramd en zomaar doet ie et ineens niet meer....

Opengemaakt, zie je je linker muis knop, klik ik er op ok dat doet et, klik ik op die rechter dus van binnen, doet niks...

Verwijderd

Topicstarter
Benelux (B, LUX, NL)
Logitech Benelux
Maanlander 14C
NL-3824 MP Amersfoort
+31 (0)33-451 17 77 Trade Sales Enquires
+31 (0)10-243 88 97 Product Information
+31 (0)10-243 88 98 Technical Help

:O moek gaan bellen dan maar?

Verwijderd

mmm gewoon n nieuwe halen...

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:10

Sick Nick

Drop the top!

zou morgen bellen, denk niet dat er nu iemand opneemt :+

Verwijderd

Topicstarter
Sick Nick schreef op 19 March 2003 @ 00:09:
zou morgen bellen, denk niet dat er nu iemand opneemt :+
joh...

• KSR
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KSR

Jah....... Wat een rot service he O-)

Be Stronger Than Your Excuses

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Je moet het effe open maken. Ik heb het ook aantal keren gedaan bij mijn oude Dual Optical. Ik gebruik rechtermuisknop ook best wel intens en daardoor was er stuk plastic uitgeschoten en ik heb hem teruggezet. Toen deed alles weer prima!

Lucky Goldstar

Verwijderd

Topicstarter
ik heb em open gehad maar ik kon echt niets vinden :/

Verwijderd

Topicstarter
hmm heb gebeld met Logitech, ze zeiden dat ik een nieuwe muis kreeg en dat ik mn andere af moet knippen en op moet sturen naar f0kking zwitserland ?

Krijg ik dan pas een nieuwe muis als ik em opgestuurd heb ?? want dan zit ik een week ofzo zonder muis :/

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-07 11:33
ik heb ook last van dat mun linker muisknop het nie goed meer doet. heb um net opengehaald en zag dat aan de linker muis knop een heel stuk plastik was versleten misschien is dat ook bij jouw. zit er over na tedenken om hem er een klein druppeltje hobbylijm er in te doen en een klein plastik plaatje er over heen te doen. of heeft iemand anders een oplossing hiervoor?

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Pagina: 1