Hallo,
Ik ben bezig met een website, en daar wordt veel javascript in gebruikt.
Ik zag dat als ik mijn norton firewall aan heb staan, dat de pagina dan niet word weergegeven. Dit is natuurlijk zeer vervelend. Het vervelendste is nog dat hij dan alleen een witte pagina weergeeft op de plek waar de inhoud had moeten staan.
Ik heb gezien dat als ik startpagina.nl bezoek, dat ik dan een hele mooie melding krijg, dat ik mijn norton firewall uit moet zetten om hem te bezoeken.
Ik heb al geprobeerd, wat ze volgens mij bij startpagina gebruiken, maar dat werkt op de 1 of andere manier niet:
<script language="JavaScript">
nis2003="aan";
</script>
dan een eindje verder op de pagina:
nis2003="uit";
en dan waar de foutmelding verschijnt, staat:
if(nis2003 != "uit"){
// melding
}
Ik snap niet wat ik verkeerd doe, of heeft startpagina nog iets anders?
Alvast bedankt,
Rian
Ik ben bezig met een website, en daar wordt veel javascript in gebruikt.
Ik zag dat als ik mijn norton firewall aan heb staan, dat de pagina dan niet word weergegeven. Dit is natuurlijk zeer vervelend. Het vervelendste is nog dat hij dan alleen een witte pagina weergeeft op de plek waar de inhoud had moeten staan.
Ik heb gezien dat als ik startpagina.nl bezoek, dat ik dan een hele mooie melding krijg, dat ik mijn norton firewall uit moet zetten om hem te bezoeken.
Ik heb al geprobeerd, wat ze volgens mij bij startpagina gebruiken, maar dat werkt op de 1 of andere manier niet:
<script language="JavaScript">
nis2003="aan";
</script>
dan een eindje verder op de pagina:
nis2003="uit";
en dan waar de foutmelding verschijnt, staat:
if(nis2003 != "uit"){
// melding
}
Ik snap niet wat ik verkeerd doe, of heeft startpagina nog iets anders?
Alvast bedankt,
Rian