Sinds kort heb ik een merkwaardig probleem:
Als ik Win XP Pro of Win 2000 Pro wil installeren, loopt de installatie iedere keer vast. Normaal krijg je het blauwe Setup scherm en worden er allerlei bestanden geladen. Tijdens het laden van deze bestanden gaat het iedere keer mis.
Ik krijg een fractie van een seconde te zien: "Windows wordt gestart" en daarna krijg ik een zwart scherm met knipperende cursor. Ook na een 30 min. wachten verandert er niets (wat me lang genoeg lijkt)
Ik heb de BIOS setting gecontroleerd en kan er niets verkeerds in ontdekken. Ook heb ik een memtest gedraaid, die liep goed door zonder fouten.
Nog merkwaardiger vind ik het dat ik wel Win98SE kan installeren.
Is er iemand met dezelfde ervaring of weet iemand wat ik kan doen?
Ben inmiddels ten einde raad.
Dit is mijn configuratie:
Mobo: ASUS A7N8XDeLuxe
Proc: XP 2600+ FSB333
Mem: DDR-333 van het merk Elixer
Als ik Win XP Pro of Win 2000 Pro wil installeren, loopt de installatie iedere keer vast. Normaal krijg je het blauwe Setup scherm en worden er allerlei bestanden geladen. Tijdens het laden van deze bestanden gaat het iedere keer mis.
Ik krijg een fractie van een seconde te zien: "Windows wordt gestart" en daarna krijg ik een zwart scherm met knipperende cursor. Ook na een 30 min. wachten verandert er niets (wat me lang genoeg lijkt)
Ik heb de BIOS setting gecontroleerd en kan er niets verkeerds in ontdekken. Ook heb ik een memtest gedraaid, die liep goed door zonder fouten.
Nog merkwaardiger vind ik het dat ik wel Win98SE kan installeren.
Is er iemand met dezelfde ervaring of weet iemand wat ik kan doen?
Ben inmiddels ten einde raad.
Dit is mijn configuratie:
Mobo: ASUS A7N8XDeLuxe
Proc: XP 2600+ FSB333
Mem: DDR-333 van het merk Elixer