Ik heb een Siemens IC35 agenda en een Siemens S45i mobiele telefoon met een O2 abbo. Nu wil ik met de IC35 dmv een kabel aan de S45i inloggen via GPRS bij O2. Dit krijg ik echter niet voor elkaar. De S45i staat goed ingestelt want via een kabel verbonden met de laptop gaat het uitstekend. Op de IC35 heb ik de Siemens S45 aangegeven als telefoon met Cabel. Elke keer als ik probeer in te loggen bij O2 krijg ik na ongeveer 1 minuut fout bij verbinding. ik wordt radeloos wie weet de oplossing.
Verwijderd
Nee, er zit een infra rood poortje op.Verwijderd schreef op 18 March 2003 @ 22:13:
Ehmz, kunnen die 2 niet draadloos met elkaar communiceren?
Dus met jouw toestel (topicstarter dan
Misschien toch een instellingsprobleem.
Helaas via infrarood werkt de IC35 ook niet met de S45i. Volgens Siemens ligt het probleem bij de S45i. Als het een S45 zou zijn geweest had ik geen probleem gehad. Volgens Siemens is er een groot verschil tussen een S45i (volgens hun met Java ondersteuning en dit is het probleem) en de S45.
Heel vreemd allemaal je zou het probleem eerder omgekeerd verwachten.
Wie iemand of er toevallig toch een oplossing is.
Heel vreemd allemaal je zou het probleem eerder omgekeerd verwachten.
Wie iemand of er toevallig toch een oplossing is.
Verwijderd
LOL, de siemens s45i heeft toch helemaal geen java ondersteuning, gewoon blijven doorzeuren, want dit kan niet, je kan op een s45 gewoon s45i firmware flashen en andersom, ze zijn hetzelfde van binnen, enigste verschil van die i firmware is dat er een e-mail client op zit. Dus dat is onzin, gewoon mailen dat ze ongelijk hebben, en dat je als je een product van hun koopt ook ondersteuning van hun verwacht.
Dit zou dus betekenen dat ik de S45 firmware in de S45i zou kunnen uploaden. Of het probleem dan weg is heb ik geen idee van, vind het een beetje eng. Op de website van Siemens staat bij de S45i dat hij nagenoeg hetzelfde is met wat toevoegingen zoals een e-mail client. Dan zouden deze extra's ervoor zorgen dat de IC35 niet werkt met de S45i. Ik ben ook nog steeds niet tevreden met hun antwoord. Het probleem blijft alleen.
Verwijderd
Nee, het betekent dat je firmware versie op je IC35 te oud is (moet minimaal versie 1.49 zijn voor x45 reeks) Of je toestel infrarood zal kaduk zijn. Maar ik denk dat het het eerste is, check het zou ik zeggen, en kijk verder, want s45i met ic35 loopt prima hoor, pas nog een duitse trainer met die combi hier gezien
Pagina: 1