Ik weet eerlijk gezegd niet of ik dit nou hier of in SA moet posten, maar dat hoor ik dan wel...
Ik heb gisteren m'n C: schijf (met XP Home erop) van FAT32naar NTFS geconverteerd. Alles werkt okay. Heel goed zelfs. Alleen... Drive Image en Partition Magic geven een foutmelding zodra ik een image wil maken of de schijf wil controleren:
1611 Bad System File name.
File 9 (48)
File 11 (48)
Uitleg op de Powerquest site:
One or more of the system files 0-15 in the file table are named incorrectly
Ze adviseren CHKDSK C: /F uit te voeren maar dat helpt dus niet.
Heeft iemand anders dit al eens bij de hand gehad? En zo ja, ook opgelost...? Ik heb ook al eens gehad dat CHKDSK helemaal niet wilde werken na het rebooten. Pas na een harde restart lukte het gelukkig wel. Maar ja, ergens is iets niet in orde.
Weet iemand om wat voor soort files dit gaat?
Ik heb gisteren m'n C: schijf (met XP Home erop) van FAT32naar NTFS geconverteerd. Alles werkt okay. Heel goed zelfs. Alleen... Drive Image en Partition Magic geven een foutmelding zodra ik een image wil maken of de schijf wil controleren:
1611 Bad System File name.
File 9 (48)
File 11 (48)
Uitleg op de Powerquest site:
One or more of the system files 0-15 in the file table are named incorrectly
Ze adviseren CHKDSK C: /F uit te voeren maar dat helpt dus niet.
Heeft iemand anders dit al eens bij de hand gehad? En zo ja, ook opgelost...? Ik heb ook al eens gehad dat CHKDSK helemaal niet wilde werken na het rebooten. Pas na een harde restart lukte het gelukkig wel. Maar ja, ergens is iets niet in orde.
Weet iemand om wat voor soort files dit gaat?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2003 09:58 ]