Toon posts:

Wireless Notebook connection KIT

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb vandaag een kit van trust gekocht, ik heb het geinstaleerd en op mn Laptop en op mn PC staat allebei dat ze verbonden zijn...maar als ik op mn laptop op internet wil komen dan Gaat het nie ....

Ben al heel de dag bezig, KAN IEMAND me helpen?

ik heb alles ingevuld...IP, Computernaam, maar toch kan ik geen verbinding maken met internet op mn laptop terwijl hij het wel aangeeft...

Verwijderd

Wat heb je precies gekocht ? Waar bestaat die kit uit ?
Zit er een router bij ?
zo niet, wat gebruik je om je internetconnectie te delen ?

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 14:18

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Dat jij dan wel of niet kan internetten heeft _waarschijnlijk_ weinig te maken met die Wireless Notebook Connection Kit :)

Probeer eens:

- Een vast IP + Subnetmask in te stellen op de pc en de laptop (10.0.0.1 - 255.255.255.0 en 10.0.0.2 - 255.255.255.0 bijvoorbeeld)
- De bakken elkaar dan laten pingen

Verder geef je imo veeeel te weinig info. Heb je een softwarematige router geinstalleerd? Draai je een proxy server? Heb je sowieso al vaste IP's ingesteld? Welk OS draai je?

Verwijderd

Topicstarter
ik draai onder XP pro. Het is een setje van trust een zit een pcCARD bij(in mn laptop) en een usb accespoint(op PC)

Verwijderd

Topicstarter
ik draai onder XP pro. Het is een setje van trust een zit een pcCARD bij(in mn laptop) en een usb accespoint(op PC) :(

Verwijderd

Topicstarter
op m'n vaste pc zit win ME op mn notebook winXP, zou het daar mee te maken kunnen hebben, verder zit er bij de trust kit een radiografische router met een USB uitgang, en een PC kaart voor in de PCMCIA ingang van mijn notebook,

Mijn @home (essent) account geeft verder automatische proxy settings. Ik zit met mn handen in het haar... ip adress is ook hetzelfde.

PINGEN kan alleen als je netwerk het doet, aangezien ik maar met eenn computer verbinding heb valt er weinig te pingen..

PS. Waar staat WEP voor!!??

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 09:43

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Ik neem aan dat je PC de internetverbinding heeft en je hem dan ook via je pc wilt delen? Dan moet je toch beginnen met hetzij XP te installeren op je PC, gezien die internetdeling ingebouwd heeft, hetzij een 3rd party internet deel programma gebruiken, want Me zuigt, ehm, heeft dat standaart niet. Door enkel een netwerkverbinding tussen 2 systemen te maken die met internet verbonden zijn ben je er dus nog niet, een pc waardoor het verkeer loopt zal op de een of andere manier iets met de verbinding moeten doen om het aan de praat te krijgen, dus installeer bijvoorbeeld sygate

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:27
probeer eerst eens of je een FTP sessie kan opzetten tussen die twee. ALs dat wel werkt, werkt de kit dus wel, en heeft het iets met de instellingen te maken.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Topicstarter
kan je me vertellen wat Sygate is?

• Gluten Parody
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:53
Let op, je moet bij het configgen van je access point GEEN gateway-ip invullen! Of gewoon 0.0.0.0 intikken. Het gateway-ip moet je alleen op de kaart in je laptop instellen.

Beeldscherm voor MacOS kiezen?

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-03 23:21

Luppie

www.msxinfo.net

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Verwijderd

Topicstarter
IK HEB MAAR BESLOTEN omdat setje te ruilen voor eeen iets duurder Setje van Sitecom

Allemaal bedankt

Verwijderd

Met router ingebouwd??
anders zit je toch nog metdezelfde problemen denk ik, principe blijft namelijk hetzelfde.

Verwijderd

Topicstarter
uh..ik denk dat ik alweet waar het probleem zit..mn pc zit niet op internet sharen....weet iemand hoe ik dat aan moet zetten?

• bobo1on1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-10-2025

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:57

Predator

Suffers from split brain

Ja, je hebt echt wel goed gelezen wat ik in je vorige sluitmessage geschreven :/

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.