Metamod verdwenen ?

Pagina: 1
Acties:

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik zie de metamod-bot niet meer staan, is er iets veranders ofzo ?

Virussen? Scan ze hier!

• Frank Timmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:06
Bij mij is ie er nog!

• wildhagen
  • Niet online
Wazig... nu is-tie er weer...

Maarreh, ik zie de waarde nooit meer veranderen, gebeurt dat nog wel eens ?

Virussen? Scan ze hier!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Geen last van.

LinkedIn WoT Cash Converter

• Femme
  • Laatst online: 00:40

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Dat is nu gebeurd :).

Verwijderd

Hij werkt wel maar heel traag, ik heb weken op 0.798 gestaan, ik ben driftig bezig geweest om nutteloze posts naar beneden te modden, en opendeur-posts ook als Nutteloos te bestempelen, en wordt daarvoor beloond met een ratio van 1,482, alleen om het feit dat ik de trash wat probeer weg te filteren. Blijkbaar wordt je daarvoor gestraft. :?

• wildhagen
  • Niet online
Jouw penalty ratio is 1.431.
Volgens mij klopt er iets niet in die berekening, óf ik moet gewoon alles maar rücksichtlos +1 geven...

:r

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Tja dat krijg je als je terechte trolls uitdeelt, die het overgrote deel van de modders als "grappig" beschouwt.

Aangezien jouw mod dan wel fout moet zijn, want iedereen vindt het grappig, wordt er weer wat opgeteld bij je penalty ratio.

Geweldig die modbot!

Verwijderd

Op zondag 19 november 2000 16:28 schreef Trashbash het volgende:
Tja dat krijg je als je terechte trolls uitdeelt, die door het overgrote deel van de modders als "grappig" beschouwt.

Aangezien jouw mod dan wel fout moet zijn, want iedereen vindt het grappig, wordt er weer wat opgeteld bij je penalty ratio.

Geweldig die modbot!
Inderdaad, aardig bedoeld maar in werkelijkheid maar een wrakke noodoplossing die averechts werkt. |:(

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Vaak is wel redelijk te voorspellen wat voor posts die eigenlijk trolls zijn veel grappig's zullen krijgen.
Wat ik dan soms doe is als de post op 1 of hoger staat een Overbodig of Overgewaardeerd geven ipv een troll, omdat ik hem immers toch niet naar -1 kan krijgen.
Wat je ook kunt doen is in het moddereter forum posten. Daar zijn altijd mensen die graag meehelpen om trolls uit te delen aan posts die het verdienen.
Pagina: 1