Terratec DMX XFire 1024 DRIVER UPDATE AVAILABLE

Pagina: 1
Acties:

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:02

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
JA, er is weer een nieuwe driver voor deze geluidskaart te verkrijgen bij www.terratec.net

Veel Suc6 ermee, oh ja, laat ook effe horen of je 'm gedownload hebt of niet...

20*350ZO45°

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:26
Ik heb hem gister neergeladen en geinstalleerd, maar ik merk tot nu toe weinig verbetering. :'(
De A3D doet het nog steeds niet goed...

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Ja, en nog maar niet te spreken over mijn digitale uitgang die het nu opeens niet meer doet GVD!

Heb ik net een cd gedownload, en die moet van MP3--->MD, maar werkt dat opeens niet meer.
(CD--->MD werkt overigens wel)
Oude drivers maar weer effe terugzetten, en morgen effe Meneer Terratec om uitleg vragen.

20*350ZO45°

Verwijderd

Welk OS draaien jullie? Ik draai nl. nu de nieuwste 98 drivers onder ME en dit _lijkt_ tot nu toe aardig te werken (A3D en EAX doen het). Digitale uitgang kan ik nog nie testen, nog geen MD helaas :D

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Ja, ik draai dezelfde OS en ook zelfde '98 drivers, terwijl toch duidelijk op hun site stond dat er speciale drivers voor Win2000/ME zijn, die werken dus voor géén ene reet, dus ik ben net als jou tegendraads de standaard '98 drivers geinstalled, maar heb nog steeds hetzelfde probleem als vroeger in ICQ: Als ik snel typ naaar iemand met typ-geluije AAN, dan gaat mijn geluidskaart haperen, maar ja, dat typ-geluid is ook irri ook!

20*350ZO45°

Verwijderd

Heb ze dus ook geinstalleerd. Mooi klote, want ik heb nu alleen nog maar geluid uit het linker kanaal?? Ik heb maar 2 speakers, dus is 1 kanaal wel erg weinig :( Ik draai W2K SP2 en heb verder momenteel niks aan de digitale in of uitgang hangen. Zelfs de oude drivers installeren wilde niet meer (ging ie om een vaag bestandje vragen dat alleen met de nieuwe drivers wordt meegeleverd..) Ik ben nu heel ongelukkig :'( Iemand anders nog deze problemen? Hoorde de suggestie dat ik de drivers van Hercules kan proberen? Is dat een goed idee? thnx

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-07 15:22
Op donderdag 15 november 2001 09:54 schreef vert het volgende:
Heb ze dus ook geinstalleerd. Mooi klote, want ik heb nu alleen nog maar geluid uit het linker kanaal?? Ik heb maar 2 speakers, dus is 1 kanaal wel erg weinig :( Ik draai W2K SP2 en heb verder momenteel niks aan de digitale in of uitgang hangen. Zelfs de oude drivers installeren wilde niet meer (ging ie om een vaag bestandje vragen dat alleen met de nieuwe drivers wordt meegeleverd..) Ik ben nu heel ongelukkig :'( Iemand anders nog deze problemen? Hoorde de suggestie dat ik de drivers van Hercules kan proberen? Is dat een goed idee? thnx
jij hebt drivers van meer dan een jaar oud geinstalleerd ?

:P dit topic is van november 2000 hoor :o
Pagina: 1