Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
[ Voor 3% gewijzigd door gorgi_19 op 18-03-2003 20:15 ]
Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo
zal het doengorgi_19 schreef op 18 maart 2003 @ 20:14:
Ik denk dat er hier (= in pw) heel weinig mensen met phpbb werken. PW gaat over het zelf maken van software, nl. Ik denk dat je meer kans hebt op het phpbb support forum..
...whatever was distasteful or unpleasant or uncomfortable or painful - music could always soothe that.
All you have to do is reach out to beauty.
Quincy Jones
ZEER van de hartelijke danken, maar ik heb 2.04 zal wel hetzelfde zijn waaronder heb je gezocht
[ Voor 6% gewijzigd door Meneer aard op 18-03-2003 20:20 ]
[update] niet gelukt
[ Voor 18% gewijzigd door Meneer aard op 18-03-2003 20:29 ]
hoe kan ik die veranderen dan rechten van mod`s en adminMetHod schreef op 18 maart 2003 @ 20:28:
Ranks binnen phpBB2 hebben niks te maken met rechten.
Je zal echt meer info moeten posten. Leg 't nog eens duidelijk uit dan heeft 't topic namelijk ook overlevingskans.Meneer aard schreef op 18 maart 2003 @ 20:29:
[...]
hoe kan ik die veranderen dan rechten van mod`s en admin
Mod's kunnen berichten verwijderen, topics verplaatsen in een bepaald forum
Admins kunnen alles, ook de board config aanpassen. Admins stellen mods aan.
Zit zeker wel verschil tussen.
als ik de rank instel krijg ik bij de naam wel een rank te staan admin of sow. Maar als je kijkt bij het inloggen heb je altijd twee kleuren crew: Admin ->groen Mod ->geel, maar als ik de mod rank instel en diegene logt in dan staat er nog steeds die naam in het groen oftwel admin maar dat is niet zo. Ik wil als admin van mij forum rechten wijzigen/maken van mod. maar hoe kan ik dit doen?MetHod schreef op 18 maart 2003 @ 20:31:
[...]
Je zal echt meer info moeten posten. Leg 't nog eens duidelijk uit dan heeft 't topic namelijk ook overlevingskans.
Mod's kunnen berichten verwijderen, topics verplaatsen in een bepaald forum
Admins kunnen alles, ook de board config aanpassen. Admins stellen mods aan.
Zit zeker wel verschil tussen.
Zoals ik al eerder zei, rank is niks anders dan een ondertitel. Niks meer.Meneer aard schreef op 18 March 2003 @ 20:34:
[...]
als ik de rank instel krijg ik bij de naam wel een rank te staan admin of sow. Maar als je kijkt bij het inloggen heb je altijd twee kleuren crew: Admin ->groen Mod ->geel, maar als ik de mod rank instel en diegene logt in dan staat er nog steeds die naam in het groen oftwel admin maar dat is niet zo. Ik wil als admin van mij forum rechten wijzigen/maken van mod. maar hoe kan ik dit doen?
Een mod stel je aan door bij Gebruikersbeheer, Permissies de gebruiker van de juiste forums moderator te maken.
Maar het is netter om groepen aan te maken, bijv. een groep moderators, en daar vervolgens members aan toe te kennen, en als laatste de juiste permissies.
Je maakt meer kans op het PHPBB support forum.
P&W gaat over het zelf maken van software.
https://fgheysels.github.io/
Dit topic is gesloten.
![]()