Op zondag 19 november 2000 23:29 schreef oldman het volgende:
[..]
Waarom ligt het altijd aan het moederbord als jullie hem niet goed kunnen instellen, als je dat niet kan koop dan een kant en klare computer en ga niet lopen klooien met een goed moederbord en zeggen dat het moederbord niet deugd maar zeg gewoon ik heb er geen verstand van.
Oldman... ga ff een middagtukje doen... Ik vind ook dat ASUS gemiddeld genomen roelt, maar..............Er zijn TEVEEL klachten over pc's met een A7V mobo... ik heb er zelf ook 1. Inmiddels heb ik enorm veel systemen samengesteld, gebouwd, omgebouwd en noem maar op; meestal zonder problemen, soms met, maar in notime opgelost. Deze keer is het een ander geval... bij mij wil de boel ook niet lekker vlot draaien. Eerst had ik een A7V rev 1.02. Om de haverklap vast... Omgewisseld voor een andere A7V rev 1.02 ZONDER opnieuw windows of weet ik wat te installeren; dus alleen de a7v verwisseld voor een andere, en ineens liep de boel onder w98 WEL stabiel... conclusie... DAT mobo was dus NIET stabiel. De versie die ik nu heb (en dus onder w98 WEL stabiel is), draait onder w2k nog steeds niet stabiel

Momenteel gooi ik het op driverproblemen. Maar die bullshit over zogenaamd onervaren figuren (met verkeerd ingestelde mobo's, biossen en drivers) die maar complete systemen moeten kopen? Mijn reactie:

Misschien ben jij zo'n

die toevallig geluk heeft.
Maar oldman.. ff serieus... er zullen ongetwijfeld meer dan genoeg mensen zijn die echt enorm plezier beleven aan hun A7V. Maar het commentaar over het fout instellen van de handel zal in sommige situaties het juiste commentaar zijn, maar lang niet overal. Ik heb het idee dat een te groot gedeelte van de A7V's problemen veroorzaken die NIET komen door slecht instellen van de zooi... eventueel opbouwend commentaar zou wat meer op z'n plaats zijn... Bovendien een persoon die een vraag stelt over het verschil in overklokken met FSB/Multiplier, behoort denk ik niet een eigenwijs stukkie commentaar te leveren zoals jij hebt gedaan. Dat je veel weet, wil ik best geloven, maar denk nou niet dat je meer weet dan ieder ander. Een forum is om ervaringen uit te wisselen en eventueel anderen te helpen met problemen.... Laat anderen en jezelf in hun waarde door dit soort commentaar niet te leveren.