Toon posts:

Cisco router 801 [isdn of ethernet?]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een cisco router type 801. zie beschrijving.
achterop zitten 3 aansluitpunten.

ISDN - CONSOLE - ETHERNET.

Kan ik deze ook in samenwerking met @home (kabel) gebruiken of moet ik hem dan programmeren omdat hij voor ISDN is. En is hij maar 10 mbit?

Bij voorbaat dank,

_/-\o_

Beschrijving:

http://www.cisco.com/univercd/illus/1/66/11666.gif

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:30

Kettrick

Rantmeister!

Dit gaat je niet lukken ben ik bang.

Je kan onmogelijk je ISDN aansluiting voor je @Home gebruiken :X

Verwijderd

Topicstarter
how how, ik zelf heb geen ISDN...
maar de router is eigenlijk een ISDN router... nu zit er ook een aansluiting op voor Ethernet... ik heb nog een hubje liggen 8prts. ik dacht ff slim te zijn en die op de ethernet aan te sluiten met uTP... en dan vanuit de hub weer alles verdelen...

8)7

Verwijderd

Topicstarter
alsjeblaft iemand... anders bied ik hem nu te koop aan voor de helft van de nieuwprijs! nieuw +/- 500 euro --- >:)

Verwijderd

dit is niet mogelijk lijkt mij.

als ik het goed begrijp wil je dus alleen de ethernet als input en output gebruiken???

Verwijderd

Topicstarter
ja maar nu ik er zo nog een keer naar kijk... gaat het inderdaad niet werken, want het is nog altijd dat je een in en output van ethernet moet hebben... jammer maar helaas!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-08 11:49

Equator

Crew Council

🦺#Rodekruis #whisky #barista

Op zich kan het wel. Je kan met het Cisco IOS een eth opdelen in een Eth0.0 en een eth0.1
Deze geef je aparte IP adressen. M.b.v. een hubje kom je wel waar je wezen wilt, maar het is niet veilig. Je mixt nl. intern en extern verkeer door elkaar heen.

Ik zou het niet doen. Verkoop dat ding, en koop een veel goedkopere broadband router. (of hou hem om te spelen)
Pagina: 1