Toon posts:

girotel zakenlijk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
boe :o
Ik heb bij een bedrijf[je] alles geupgrade naar nieuwere software maar nu; de girotel zakenlijk software werkt niet meer,

als je het instaleerd en opstart vraag hij om de pas , en in het begin is dat standaard "system" maar dat pakt hij dus niet,

in de handleiding staat zelfs de beschrijving voor win 3.11 dus ik denk zelf dat het een verouderde versie is. Het is versie 4.0 girotel zakenlijk

tips/oplossingen?

er staat nu winxp pro op , en eerst was dat win98

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik denk dat je beter even de Postbank support kunt bellen. Ik verwacht namelijk niet dat er hier op GoT veel mensen zijn die je kunnen helpen met Girotel zakelijk. Verder betaal je bij je Girotel abbo natuurlijk ook voor support ;)

Verwijderd

Topicstarter
ja maar ik heb ze al gebelt en ze zijden : als het system paswoord niet werkt moetje andere paswoorden probeeren die bv van de admin of de verschillende users van de pc, maar mijn vraag is meer, welke versie wordt er gebruikt onder xp?

Verwijderd

Heb je de DB file uit de oude omgeving nog?
Die plemp je in plaats van degene die ie er bij een nieuwe installatie neerzet in de
c:\Program Files\Postbank\db directory.

In die mdb houdt ie ook je password ergens vast. Als je de oude mdb er weer ingezet hebt kan je er gewoon weer in met je oude password.

De user met alle rechten is trouwens system en geen admin of administrator of zo.

Let ook even op dat je die mdb niet per ongeluk op read only laat staan als je hem toevallig van een CDRW terugzet.....

suc6

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2003 20:52 ]

• vehpol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-09 23:13

vehpol

Go Go Gadget!

Post even nagezocht en hij bleek totaal niet meer te kloppen :)

[ Voor 80% gewijzigd door vehpol op 18-03-2003 21:15 ]

Ceci n'est pas une signature!

Verwijderd

Heb toevallig gisteren op een laptop met verse XP prof zowel de gewone Girotel 3.0 als Girotel zakelijk 4.0 opnieuw erop gezet. Beide doen het prima over een goldcard modempje.

• Frankie02
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 31-08-2025
Log je ook op windows nivo in als administrator? Onder welke user heb je de software geinstalleerd?

Verwijderd

Inderdaad als iemand met Administrator privileges. Ik begrijp dat de software er al op staat... toch? Dus dat is wel goed gegaan denk ik. Alleen nu die ouwe mdb er nog weer inzetten en klaar is Kees. Wel met de user "system" in girotel inloggen als dat voor die tijd ook gebruikt werd en gewoon het oude password. Werkt bij mij prima. Alle oude bestanden zijn gewoon benaderbaar.

Kan ook zijn dat de MDB zef corrupt is. Zit een tooltje in Girotel om hem te repareren.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2003 21:31 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik login als admin, de standaart user en ook de enige op de machines, en ik heb geen db files of ook maar iets gebackupt, de hele hd geformat en alles er schoon opgezet

Verwijderd

Dan ben ik bang dat je een behoorlijk probleem hebt als je de oude bestanden nog wilt zien.
Je kan natuurlijk ook gewoon beginnen met een lege database. Dan nog is het hoogste account "system" en het password is bij een verse installatie van Girotel Zakelijk 4.0 ook "system".

Admin is een novell account dus dat zal wel niet de standaard user op een XP prof bak zijn...

• -RenE-
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-09 19:04
Een goede raad voor je weer eens iemand z'n systeem onder handen neemt:

- Maak een backup;
- Leer Nederlands; dit is echt te erg om aan te zien.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
-RenE- schreef op 18 March 2003 @ 22:58:
offtopic:
I agree!

Volgens Google groups wordt zowel versie 3.0 als versie 4.0 onder XP gebruikt.

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Topicstarter
-RenE- schreef op 18 maart 2003 @ 22:58:
Een goede raad voor je weer eens iemand z'n systeem onder handen neemt:

- Maak een backup;
ja bedankt voor de tip's maar daar heb ik niets aan,

Ik wil beginnen met een lege db maar hij pakt het w8woord system gewoon echt niet!
En na een aantal keer bellen naar de helpdesk, die mij dus niet! konden helpen, dacht ik het hiet te vragen, want mischien was er wel iemand met het zelfde probleem..

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Mogen wij aannemen dat je alles van de originele diskette of CD installeert?

Zo ja, dan zal de zakelijke helpdesk je zeker kunnen helpen als je duidelijk uitlegt wat je hebt gedaan, welke meldingen er kwamen etc. etc.

Het programma werkt gewoon normaal onder XP zoals andere users ook al berichten. Er is geen reden te verzinnen waarom het op de PC waar jij het op installeert niet zou werken.

ARME AOW’er

Verwijderd

Waarom maak je niet gewoon gebruik van Girotel Online?

Heb dit zelf ook aangevraagd hier op de zaak en het werkt perfect. Als het niet bevalt kun je altijd nog gebruik maken van de cd-romversie (als je die aan de praat gekregen hebt).

http://www.postbankzakelijk.nl/
Pagina: 1