Toon posts:

Printer werkt niet meer [WIN XP]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een PSC 750 printer van HP, hij heeft altijd gewerkt en hij is ook nu niet defect maar sinds ik een nieuw mobo gemonteerd heb (epox nforce 2), heb ik windows moeten herinstalleren. Nu windows xp detecteert men printer zonder probleem en hij geeft ook aan dat de software geinstalleerd is en het apparaat kan worden gebruikt. Als ik echter een document in om het even welk programma wil afdrukken, of zelfs een gewone testpagina, krijg ik de melding "de pagina kan niet worden afgedrukt" Ik heb het ookal is geprobeerd met de laatste nieuwe compatibele drivers, ik hoop dat iemand me kan helpen :?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Geen andere vage printers geinstalled toevallig?

Verwijderd

Topicstarter
nope, alleen dedeze en ik heb pas de help en ondersteuning gebruikt maar het helpt ook niet, de printer is iig niet stuk want op andere pc's werkt het. Ik heb via dos een pagina proberen afdrukken en dat lukt ookal niet, terwijl windows toch aangeeft dat hij een printer gevonden en geinstalleerd heeft :?

Nog even meegeven: bij printerpoort staat het vinkje aan bij DOT4_001

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2003 19:37 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Is dit trouwens een USB of parallele printer?

Verwijderd

Topicstarter
het is een USB printer maar ondertusse is het prob opgelost, door het geheugen van de printer te wissen, toch bedankt terw_dan! ;)