"Gravitation cannot be held responsible for people falling in love"
De s300 heeft trouwens wel mooier geluid, maar het beeld is erg moeilijk te lezen in het licht.
Sinds wanneer heeft de Nokia 7250 een camera
Sinds dat hij uit is.Config schreef op 18 March 2003 @ 20:08:
Sinds wanneer heeft de Nokia 7250 een cameraOf is die optioneel?
[ Voor 14% gewijzigd door Ginz op 18-03-2003 20:12 ]
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Zelf heb ik persoonlijk geen last van het schermpje in de zon en als samsung er last van heeft dan heeft nokia er ook zeker last van. Tis immers dezelfde techniek erachter.
Zelf wil ik alleen maar samsung of siemens mobieltjes. Nokia toestellen hebben altijd wel wat. Zie nu het nokia 6610 kuren topic, das gewoon niet normaal en zo zijn er nog meer nokia's. Tuurlijk er zullen goede tussen zitten.. maar goed ik heb er me buik vol van. Ik ben een trotse S300 bezitter
Ik heb de S300 ook helemaal mogen uitpluizen en uitproberen. Ik denk dat je best trots mag zijn op je phone. Hij heeft sowieso een veel mooier display, geluid en bied praktisch dezelfde mogelijkheden als de 7250. En zeg nou zelf ... je wil toch niet zoals iedereen met een Nokia lopen ???StephaN schreef op 18 March 2003 @ 19:29:
Ik heb nu de s300, maar zou liever een 7250 hebben denk ik gewoon die camera doet het hem.
De s300 heeft trouwens wel mooier geluid, maar het beeld is erg moeilijk te lezen in het licht.
[ Voor 94% gewijzigd door renzo4000 op 18-03-2003 20:20 ]
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Volgens mij moet dat dmv GPRS wel lukken. Een vriend van mij heeft dus die S300 icm T-Mobile en werkte het downloaden van midlets (ringtones en plaatjes ging al wel goed) pas na inschakelen van GPRS.StephaN schreef op 18 March 2003 @ 20:18:
hey een vraagje over de s300. Ik kan geen midlets downloaden? Ik heb een dutchtone abo en elke keer wordt ik er uitgegooit
Ik weet het niet zeker dus keur me er ook niet op af plz.
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Verwijderd
Ik denk dat je een wijze keuze maakt megter !... mocht je toch twijfelen check dan hier ffmegter schreef op 18 March 2003 @ 21:57:
Dank jullie wel allemaal, de enige reden voor mij om te kiezen voor de nokia is de camera, maar aangezien er veel tevreden bezitters van de S300 zijn ga ik toch voor de S300.
Bijna goed, de S300 kan wel MMS ontvangen. Daarnaast is het logisch dat je geen MMS kan versturen, er is immers geen camera voor de S300marteltor schreef op 18 March 2003 @ 22:24:
de samsung heeft geen mms en geen radio. voor mij wel belangrijke argumenten...
anders kijk je ff bij de 7210 =]http://www.telecomadvies....kelen/abbo_met/Nokia_7210
Sinds wanneer heeft de Nokia 7250 een camera Of is die optioneel?
jawel, maar daarvoor meot je een 'apart' abonnement nemen van 6 euro per maand.StephaN schreef op 18 March 2003 @ 21:11:
Ehm nou ja probeerde nu dus via gprs maar hij zegt dienst niet beschikbaar, heeft dutchtone geen gprs?
waarom apart tussen haakjes zit: die 6 euro gaat van je belbundel af. Dus het is een abonnement die je van je abonnement betaald.
het heet btw dutchtone extended (of heten ze al orange:?)
Ik had het al gezien jarenzo4000 schreef op 18 March 2003 @ 22:06:
[...]
Ik denk dat je een wijze keuze maakt megter !... mocht je toch twijfelen check dan hier ff
Verwijderd
Verwijderd
Als dat een probleem is moet je op de GSM's met Oled kleuren display wachten, die komen ook zo uit.StephaN schreef op 18 maart 2003 @ 19:29:
maar het beeld is erg moeilijk te lezen in het licht.
je hebt geen camera nodig voor mms te versturen hoor...kan toch ook geuploade plaatjes, geluidjes, etc versturen?!Miki schreef op 18 March 2003 @ 22:52:
[...]
Bijna goed, de S300 kan wel MMS ontvangen. Daarnaast is het logisch dat je geen MMS kan versturen, er is immers geen camera voor de S300
Verwijderd
Verwijderd
Ik ben tot nogtoe Zeeeer tevreden met deze telefoon met uitzondering van 1 dingetje wat me irriteerd.
Er zit namelijk uiteraard een T9 functie in maar in het woorden boek van die functie kun je geen woorden toevoegen. dat is heel vervelend als hij woorden niet herkend die je vaak gebruikt zoals afkortingen en namen van personen.
Jammer maar verder top telefoon
en die foto's? daar heb je nog niks aan het zijn net webcam foto's als je ze op je naar je pc overzet.