Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• megter
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-06-2024

megter

Ik zeg maar zo....

Topicstarter
Al een tijdje zit ik te kijken naar een nieuwe foon, en mij lijkt de Nokia 7250 en de Samsung S300 wel heel kewl. Enerzijds is de nokia favoriet vanwege de camera, maar de S300 heeft een mooi kleurenscherm, is kleiner en qua functies niet veel verschillend.
Kheb al gebruikerservaringen gelezen van beide toestellen, maar ik kom er niet echt uit. Welke foon zouden jullie nemen en waarom?

"Gravitation cannot be held responsible for people falling in love"

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb nu de s300, maar zou liever een 7250 hebben denk ik gewoon die camera doet het hem.
De s300 heeft trouwens wel mooier geluid, maar het beeld is erg moeilijk te lezen in het licht.

• Config
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 00:49
http://www.telecomadvies....kelen/abbo_met/Nokia_7210

Sinds wanneer heeft de Nokia 7250 een camera :? Of is die optioneel?

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-11 22:43

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Config schreef op 18 March 2003 @ 20:08:

Sinds wanneer heeft de Nokia 7250 een camera :? Of is die optioneel?
Sinds dat hij uit is.

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/3285/full.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Ginz op 18-03-2003 20:12 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:27
Ik heb hier een S300 en ben zeer tevreden. Bij samsung krijg je veel extra's: 2 baterijen, oortelefoontje, datakabel + cd-rom met goodies.
Zelf heb ik persoonlijk geen last van het schermpje in de zon en als samsung er last van heeft dan heeft nokia er ook zeker last van. Tis immers dezelfde techniek erachter.
Zelf wil ik alleen maar samsung of siemens mobieltjes. Nokia toestellen hebben altijd wel wat. Zie nu het nokia 6610 kuren topic, das gewoon niet normaal en zo zijn er nog meer nokia's. Tuurlijk er zullen goede tussen zitten.. maar goed ik heb er me buik vol van. Ik ben een trotse S300 bezitter :P

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:42
StephaN schreef op 18 March 2003 @ 19:29:
Ik heb nu de s300, maar zou liever een 7250 hebben denk ik gewoon die camera doet het hem.
De s300 heeft trouwens wel mooier geluid, maar het beeld is erg moeilijk te lezen in het licht.
Ik heb de S300 ook helemaal mogen uitpluizen en uitproberen. Ik denk dat je best trots mag zijn op je phone. Hij heeft sowieso een veel mooier display, geluid en bied praktisch dezelfde mogelijkheden als de 7250. En zeg nou zelf ... je wil toch niet zoals iedereen met een Nokia lopen ???

[ Voor 94% gewijzigd door renzo4000 op 18-03-2003 20:20 ]

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

• StephaN900
  • Niet online
hey een vraagje over de s300. Ik kan geen midlets downloaden? Ik heb een dutchtone abo en elke keer wordt ik er uitgegooit

• renzo4000
StephaN schreef op 18 March 2003 @ 20:18:
hey een vraagje over de s300. Ik kan geen midlets downloaden? Ik heb een dutchtone abo en elke keer wordt ik er uitgegooit
Volgens mij moet dat dmv GPRS wel lukken. Een vriend van mij heeft dus die S300 icm T-Mobile en werkte het downloaden van midlets (ringtones en plaatjes ging al wel goed) pas na inschakelen van GPRS.
Ik weet het niet zeker dus keur me er ook niet op af plz.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

• StephaN900
  • Niet online
Ehm nou ja probeerde nu dus via gprs maar hij zegt dienst niet beschikbaar, heeft dutchtone geen gprs?

Verwijderd

een reden om de nokia te verkiezen boven de samsung kan ik niet zo snel bedenken. Al moet ik Ginz wel gelijk geven in zijn opmerking van eerder vandaag (verbaal, dus niet in het forum) Samsung begin steeds meer de verkoop techniek van Nokia te hanteren, en ik hoop ten zeerste dat ze niet dezelfde kwaliteit gaan bieden, hetgeen onvermijdelijk is met de hoge productie snelheden.

• megter

megter

Ik zeg maar zo....

Topicstarter
Dank jullie wel allemaal, de enige reden voor mij om te kiezen voor de nokia is de camera, maar aangezien er veel tevreden bezitters van de S300 zijn ga ik toch voor de S300.

• renzo4000
megter schreef op 18 March 2003 @ 21:57:
Dank jullie wel allemaal, de enige reden voor mij om te kiezen voor de nokia is de camera, maar aangezien er veel tevreden bezitters van de S300 zijn ga ik toch voor de S300.
Ik denk dat je een wijze keuze maakt megter !... mocht je toch twijfelen check dan hier ff ;)

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-11 20:54
de samsung heeft geen mms en geen radio. voor mij wel belangrijke argumenten...

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:27
marteltor schreef op 18 March 2003 @ 22:24:
de samsung heeft geen mms en geen radio. voor mij wel belangrijke argumenten...
Bijna goed, de S300 kan wel MMS ontvangen. Daarnaast is het logisch dat je geen MMS kan versturen, er is immers geen camera voor de S300 ;)

• Fried
  • Laatst online: 27-11 14:06
http://www.telecomadvies....kelen/abbo_met/Nokia_7210

Sinds wanneer heeft de Nokia 7250 een camera Of is die optioneel?
anders kijk je ff bij de 7210 =]

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

StephaN schreef op 18 March 2003 @ 21:11:
Ehm nou ja probeerde nu dus via gprs maar hij zegt dienst niet beschikbaar, heeft dutchtone geen gprs?
jawel, maar daarvoor meot je een 'apart' abonnement nemen van 6 euro per maand.

waarom apart tussen haakjes zit: die 6 euro gaat van je belbundel af. Dus het is een abonnement die je van je abonnement betaald.

het heet btw dutchtone extended (of heten ze al orange:?)

• megter

megter

Ik zeg maar zo....

Topicstarter
renzo4000 schreef op 18 March 2003 @ 22:06:
[...]

Ik denk dat je een wijze keuze maakt megter !... mocht je toch twijfelen check dan hier ff ;)
Ik had het al gezien ja :) Ga 'm vanmiddag halen

Verwijderd

s300 echt een topper. het nadeel is alleen bij het T9 gebruik dat je geen woorden kan toevoegen zoals bij Nokia. Weet iemand trouwens of er al mini antennes te koop zijn en waar te krijgen of past de antenne van de a800 erop.

Verwijderd

StephaN schreef op 18 maart 2003 @ 19:29:
maar het beeld is erg moeilijk te lezen in het licht.
Als dat een probleem is moet je op de GSM's met Oled kleuren display wachten, die komen ook zo uit.

• marteltor
  • Laatst online: 28-11 20:54
Miki schreef op 18 March 2003 @ 22:52:
[...]

Bijna goed, de S300 kan wel MMS ontvangen. Daarnaast is het logisch dat je geen MMS kan versturen, er is immers geen camera voor de S300 ;)
je hebt geen camera nodig voor mms te versturen hoor...kan toch ook geuploade plaatjes, geluidjes, etc versturen?! :?

• StephaN900
  • Niet online
Hij pakt wel automatisch woorden die ik ingetypt heb hoor (s300). De t100 is trouwens veel beter te lezen als de s300 in het licht.

Verwijderd

het gaat ook niet om de ingetikte woorden maar juist om de woorden die hij niet herkent. en daar zijn er nogal wat van.

Verwijderd

De Bezitter van een inmiddels 22 maanden oude Samsung S300 die ik heb gekregen bij een 2 jarig orange abb.
Ik ben tot nogtoe Zeeeer tevreden met deze telefoon met uitzondering van 1 dingetje wat me irriteerd. :'(
Er zit namelijk uiteraard een T9 functie in maar in het woorden boek van die functie kun je geen woorden toevoegen. dat is heel vervelend als hij woorden niet herkend die je vaak gebruikt zoals afkortingen en namen van personen.
Jammer maar verder top telefoon :D
en die foto's? daar heb je nog niks aan het zijn net webcam foto's als je ze op je naar je pc overzet.
Pagina: 1