[Outlook XP] Maximum aantal afspraken in agenda?

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als ik in Outlook XP meerdere afspraken maak op dezelfde dag en tijdstip, dan laat Outlook alleen de eerste 6 zien.
De volgende zijn niet meer zichtbaar, omdat er geen scrollbar onderin het scherm verschijnt.
Als ik in het menu View -> Current View "Active Appointments" selecteer dan staan wel alle afspraken onder elkaar.

De afspraken zijn er dus nog wel maar zijn niet zichtbaar in de normale weergave.
Iemand een idee hoe ik Outlook zo instel dat deze meer dan 6 afspraken op hetzelfde tijdstip laat zien?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2003 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Dit is ook bij 'Outlook 2000' het geval. Ik vermoed dat het niet mogelijk is om meer dan zes afspraken op hetzelfde tijdstip te tonen (en wat is het nut van zes afspraken op dezelfde tijd???).

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Algemene agenda voor een bedrijf of afdeling bijvoorbeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRealRenzel
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:56

DaRealRenzel

Overtuigd Dipsomaan

Handig. Iedereen z'n eigen agenda, en we gooien ook nog eens alles in 1 agenda. Waarom geef je niet iedereen READ access op andermans agenda's, kun je ook zo zien waar iedereeen is.. Soms maak je het jezelf wel moeilijk......

Nothing is a problem once you've debugged the code

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Deze agenda zou gebruikt worden om vergaderruimtes te plannen, en dan is het wel makkelijk als je meerdere afspraken naast elkaar kan maken.
En dan komen we dus in de knel met het aantal ruimtes, omdat outlook er maar 6 naast elkaar kan afbeelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan kun je toch voor elke vergaderruimte een aparte agenda maken? En dan met behulp van de groepsplannings functie een overzicht hebben van alle vergaderruimtes?

Probeer eens iets met die groepsplanning en aparte agenda mappen.

Suc6

ps Volgens mj zijn er veeeel mooiere tools om echt te plannen enzo, weet zosnel even geen voorbeeld maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheovdS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-01 02:24
Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2003 @ 18:56:
Als ik in Outlook XP meerdere afspraken maak op dezelfde dag en tijdstip, dan laat Outlook alleen de eerste 6 zien.
De volgende zijn niet meer zichtbaar, omdat er geen scrollbar onderin het scherm verschijnt.
Als ik in het menu View -> Current View "Active Appointments" selecteer dan staan wel alle afspraken onder elkaar.

De afspraken zijn er dus nog wel maar zijn niet zichtbaar in de normale weergave.
Iemand een idee hoe ik Outlook zo instel dat deze meer dan 6 afspraken op hetzelfde tijdstip laat zien?
Ik heb precies hetzelfde probleem op m'n werk.

Edit:
Ik heb ook op Google en GOT gezocht, maar dit was het enige topic.

Weet iemand een oplossing?

[ Voor 7% gewijzigd door TheovdS op 03-05-2005 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

theovds schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 13:06:
[...]

Ik heb precies hetzelfde probleem op m'n werk.

Edit:
Ik heb ook op Google en GOT gezocht, maar dit was het enige topic.

Weet iemand een oplossing?
Kwenie hoor, maar misschien moet je iets duidelijker omschrijven in welke view je dit probleem hebt. Ik heb het net getest en ik kan achteloos 16 afspraken op hetzelfde tijdstip naast elkaar laten zien.

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Hier (in OL2k3) ook geen probleem? In de dag- en werkweekweergaven zie ik ze allemaal, in de week- en maandweergaven inderdaad alleen de eerste 10 resp. 5 maar dat is niet meer dan normaal (meer past niet) en met link naar de rest (in de dagweergave).

offtopic:
Een nieuw topic starten (met verwijzing naar dit topic) was handiger geweest, dan wordt de discussie over gedeelde agenda's tenminste niet hervat. Zoeken is altijd nodig en handig, kicken vaak niet ;)

[ Voor 7% gewijzigd door F_J_K op 03-05-2005 16:54 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheovdS
Ik zit nu thuis. Ik zal morgen maandag (kheb nu al weekend :P) even printscreentje maken en wat meer uitleg geven.

[ Voor 28% gewijzigd door TheovdS op 04-05-2005 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheovdS
Wij gebruiken de agenda voor het uitlenen van hardware. De agenda is openbaar.

Afbeeldingslocatie: http://www.theovds.com/images/naamloos.jpg
Ik ken ff geen printscreentje maken, omdat ik hier geen gebruik van FTP kan maken. 8)7 Ik upload het plaatje thuis wel.

Het probleem is dus:
Als ik in Outlook meerdere afspraken maak op dezelfde dag en tijdstip, dan laat Outlook alleen de eerste 6 zien.
De volgende zijn niet meer zichtbaar, omdat er geen scrollbar verschijnt.

Iemand een idee hoe ik Outlook zo instel dat deze meer dan 6 afspraken op hetzelfde tijdstip laat zien in de weekweergave?

[ Voor 4% gewijzigd door TheovdS op 09-05-2005 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Als je nou eens in plaats van de week weergave, de werkweek weergave gebruikt?
Of moe je op zaterdag en zondag ook beamers uitgeven?

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
In verband met de opening van Officesuites en -software is dit topic hier vanuit Software Algemeen naar toe verplaatst :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1