Waarschuwing voor iedereen met Dutchtone

Pagina: 1
Acties:

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Voor wie met Dutchtone naar een 06-30 nummer betaald heb ik gezien dat bij mijn oude Dutchtone Business het dubbele werd berekend.

Ik betaalde voor 1 min naar een 06-30 nummer 18,5 eurocent inclusief BTW na mijn 240 minuten terwijl dat gewoon 9 eurocent moest zijn. Pas op dus met Dutchtone. Wie weet bij Allin!!!

Vraag een specificatie en dan vraag eventueel als het teveel is een herberekening. Ik krijg over mijn 6 maanden ongeveer € 500 terug(iets teveel gebeld naar mijn vriendin, maar toch 1100 gulden ongeveer)

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

Verwijderd

moet dit niet in Internet en Telefonie :?

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:16

LopeZ

Too much is never enough

Move OH -> IT

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Prove this, please! O-)

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-08 14:42

Ginz

Trek Superfly 5 powered

nummerportering eventueel?

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Sorry verkeerd geplaatst maar ik wil gewoon iedereen even waarschuwen want dit komt namelijk door een rekening voor 4 minuten met een bedrag van € 0,75, dus vandaar. Dat klopt ook wel met 4 min tegen 18,5 eurocent is 75 eurocent. Dus als je iemand belt met een 06-30xx xx xx nummer dan betaal je gewoon 18,5 eurocent. Maar gelukkig krijg ik een herberekening, dus afwachten maar.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

• KRASH
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-07 11:09

KRASH

Juist ja...

06-30xxxxxx zijn AH mobiel nummers, het is meestal wat duurder om van de ene naar de andere provider te bellen...

Slotje?

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:11

The Eagle

I wear my sunglasses at night

KRASH schreef op 18 March 2003 @ 22:26:
06-30xxxxxx zijn AH mobiel nummers, het is meestal wat duurder om van de ene naar de andere provider te bellen...

Slotje?
Klopt, dutchtone rekent andere tarieven naar andere providers als naar dutchtone zelf.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

itsalex schreef op 18 March 2003 @ 17:55:
Voor wie met Dutchtone naar een 06-30 nummer betaald heb ik gezien dat bij mijn oude Dutchtone Business het dubbele werd berekend.

Ik betaalde voor 1 min naar een 06-30 nummer 18,5 eurocent inclusief BTW na mijn 240 minuten terwijl dat gewoon 9 eurocent moest zijn. Pas op dus met Dutchtone. Wie weet bij Allin!!!

Vraag een specificatie en dan vraag eventueel als het teveel is een herberekening. Ik krijg over mijn 6 maanden ongeveer € 500 terug(iets teveel gebeld naar mijn vriendin, maar toch 1100 gulden ongeveer)
B120 bestaat niet meer. Per 1-3 zijn de abo's omgezet naar All-in varianten. Zorg dat je A.S.A.P. je abo omzet naar een andere provider, D* is FORS gesetegen als je veel belde met een B120. Zie ook draadje elders:
[rml][ dutchtone] Algemene voorwaarden Business 120[/rml]

de betaler vervuilt

• Gody
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-07 10:55
zucht.... ik dacht dat men nu onderhand wel wist dat providers naar andere netwerken meer rekenen... Misschien omdat de concurrenten dat ook doen :+

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Gody schreef op 18 March 2003 @ 22:37:
zucht.... ik dacht dat men nu onderhand wel wist dat providers naar andere netwerken meer rekenen... Misschien omdat de concurrenten dat ook doen :+
Niet allemaal, T-Mobile niet zover ik weet. Daarbij is het echt een schandalige ontwikkeling aangezien je NOOIT kan weten of je nou binnen of buiten je netwerk zit te bellen. Er is geen enkele indicatie wat een gesprek je zal gaan kosten.
De enige indicatie zijn de eerste cijfers van een nummer, maar met de huidige porteringen valt daar ook geen zinnig woord over te zeggen. Mijn oude KPN nummer is inmiddels al 4x van abo gewisseld over 3 providers.

de betaler vervuilt

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Gody schreef op 18 maart 2003 @ 22:37:
tis maar net hoe je het benadert! of ze rekenen meer voor bellen naar een ander netwerk of ze laten klanten profiteren van bellen over het eigen netwerk...

:P

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Daar is hier geen sprake van aangezien je bij een B120 ALTIJD 0.09 ct/m betaalde. De All-in abo's gaan uit van 0.18ct/m TENZIJ je naar nummers binnen het eigen netwerk belt.

Daarbij maken ze actief reclame van "Bellen vanaf 0.09ct/m" en daarmee zitten ze wat mij betreft erg op het randje van misleiding aangezien je als beller zeer weinig inzicht hebt in wanneer je nu wat moet betalen.

de betaler vervuilt

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 10:07

AMDFreak

Intel is zo..

(jarig!)
hmm, ik wist wel dat dutchstone er meer achter had zitten.

Ik had bijna een dutchstone abbo afgesloten, toch maar Vodafone geworden.

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

Pagina: 1