Toon posts:

ASUS A7N8X Deluxe geen HDD-LED aansluiting?

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net me A7N8X Deluxe binnen gekregen, dus ik ga 'm lekker inbouwen, zit er geen optie voor HDD-LED op het 20-pin panel.
Zit deze ergens anders verstopt of zo? Kan me toch niet indenken dat ze die er geen op hebben gezet....

Verwijderd

kijk eens stiekem in de doos. niet schrikken : een handleiding! Asus kennende moet het daarop staan.

• amd187
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-06 08:48

amd187

Ondertitel

zit er wel op, handleiding lezen aub

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

ik heb het bord nog niet grondig bekeken, maar asus zeg heel vaak het hdd lampje apart van de andere aansluitingen.
heb je alleen de verwijzingen op het moederbord gechecked? of ook in het boekje gekeken?

meestal is het bij asus zo:

.. |
|
::::: |
------------------------

euh dit moet de rechteronderkant van het bord voorstellen en die 2 puntjes bovenaan is dan het hdd ledje

hopelijke heb ik je zo geholpen.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 18 March 2003 @ 17:49:
kijk eens stiekem in de doos. niet schrikken : een handleiding! Asus kennende moet het daarop staan.
Heb de handleiding voor me liggen, ik lees dit ding altijd door, om uitdrukkingen als RTFM te voorkomen ;)

Er staat bdw wel iets van SMI (waarvan ik niet psies weet wat het is, volgens de handleiding iets om powersave opties aan te gooien of zoiets), misschien kan het dat zijn? (enige wat ik niet ken)

Verwijderd

op alle mobo's van deze tijd hebben een hdd led. dus eerst effe goed in je handleiding kijken ;)

Verwijderd

hij zit vlak naast je onboard speaker..(speciaal voor jou me kast open gemaakt.)

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Manual verhaaltje, echtwaar.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.