Denk jij wat je in games kan ook IRL kan?

Pagina: 1
Acties:

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:56
Tja nogal vaag eigenlijk, maar ik voreg me eigenlijk af dat als je bv een simulator spel hebt gespeeld of een erg realitisch spel je het betreffende voertuig of wapen ook IRL kan gebruiken (ok niet de volle 100% , maar troch wel weet waar alles zit enzo)

bv. Je neemt een Ultra Realistisch Flightsim.
(ik ben niet zo op de hoogte op dit gebied) maar ik noem Falcon4, MS flightsimulator.

Je zet alles op realistic en je bent er goed in.
Kan je dan IRL ook een vliegtuig (boeing 747 ofzo of een Jet) bedienen (misschien met behulp van een echt piloot die je verteld waar daadwerkelijk alle knoppen zitten)

hetzelfde geld natuurlijk ook voor wapens, tactieken ..
ben je als je echt zo goed bent in Rainbow6 in teamverband. denk je dat je IRL deze tactiek ook uit kan voeren? en de wapens met recoil beter dan andere normale mensen bedienen?

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04:39

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

voertuigen niet denk ik.

wapens en tactieken voor een beperkt deel. ik zie mijzelf namelijk niet vrolijk met een S.A.W rondlopen om maar eens iets te noemen. (redelijk zwaar en munitie is iets lastiger dan even een magazijn er in hoppen)
irl wel eens geschoten en dan merk je dat de recoil nog best tegen valt!! het richten op een doel / scherp & alert zijn heb je wel uit games opgepakt.

een voordeel irl is wel dat je een beter overzicht hebt in vergelijking met de gemiddelde FPS :) nadeel, dood = dood :D

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Verwijderd

Voor Rainbow six denk ik dat je kunt proberen om bijvoorbeeld lasergamen of paintball kunt proberen... merk je op een mensvriendelijke manier hoe goed je werkelijk bent

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10-2025
Ik denk niet dat ik in m'n eentje half nazi duitsland in WW2 had kunnen uitmoorden :o
Maar sja, daar zijn games toch ook een beetje voor ?
Dingen in games doen die je IRL niet kunt.

• Qylos
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-12-2025
M@NIC schreef op 18 March 2003 @ 17:05:
Ik denk niet dat ik in m'n eentje half nazi duitsland in WW2 had kunnen uitmoorden :o
Good point, maar het gaat hier om realistische games die bedoeld zijn de werkelijkheid na te bootsen :)

5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:56
M@NIC schreef op 18 March 2003 @ 17:05:
i had het dus niet over CS/quake games.of fantasy games

maar semirealistic games. oftewel sims.

• M@NIC
  • Laatst online: 13-10-2025
SonyEricsson schreef op 18 March 2003 @ 17:09:
[...]

i had het dus niet over CS/quake games.of fantasy games

maar semirealistic games. oftewel sims.

Okay nou ik kan The Sims best na doen 8)7

Maar is vind DoD toch vrij realistisch :?

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-12-2025

MeNTaL_TO

The future is not set

Wat ik in honkbal spellen doe kan ik IRL ook wel (of kon, speel al een tijdje niet meer)
De rest denk ik niet echt, racen ook wel, maar neit met de snelheid die ik in spellen rijdt.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Verwijderd

geef mij maar een m4a1, dan raak ik nog geen eens een olifant :P

maar voertuigen (auto's) zou misschien net kunnen, wapens (hooguit 9mm) zou ik *niet* goed kunnen schieten (wel rustig aan natuurlijk ;) ) en over fs, ik krijg gewoon dat ding niet vooruit :P lukt ook al niet in de game zelf....

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2003 17:12 ]

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:24
Ja hoor, ik vlieg zo weg in een Boeiing. AP aan, FL bepalen, aantal kts bepalen, ILS frequenties invoeren, ff op ILS landen, nee dit kan niet misgaan :) *D

Verwijderd

Ik vind een goed voorbeeld: Operation Flashpoint, daar is zelfs een mod voor die niet voor jan met de pet te krijgen is....zie hier http://www.virtualbattlefieldsystems.com/ ...een sim voor het leger om o.a. tactieken door te nemen

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Hmm ik ben redelijk bedreven in Mario Kart, maar in het echt valt het tegen. Het gooien met bananenschillen stellen m'n mede karters ook niet zo op prijs.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Verwijderd

The sims zou inderdaad machtig zijn om te doen... Zeg maar big brother en dan geef je orders aan de bewoners :D

Verwijderd

Ja, leuk, geven ze een order: "Ga met haar naar bed" en dan is het zo'n lelijke muts :S

Verwijderd

M@NIC schreef op 18 maart 2003 @ 17:11:

[...]

Okay nou ik kan The Sims best na doen 8)7

Maar is vind DoD toch vrij realistisch :?
Whaha, Day of Defeat realistisch! :D Ik speel die nog mod elke dag, dus ik weet waar ik over praat, maar DoD is _NIET_ realistisch.

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:27
Verwijderd schreef op 18 maart 2003 @ 17:04:
Voor Rainbow six denk ik dat je kunt proberen om bijvoorbeeld lasergamen of paintball kunt proberen... merk je op een mensvriendelijke manier hoe goed je werkelijk bent
lasergamen= nep
paintball= nep

airsoft rulez :D :D :D _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Afbeeldingslocatie: http://www.colonialmarines.nl/albums/20030309/aae.sized.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.colonialmarines.nl/albums/20030209/aaf.jpg

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Schuey schreef op 18 March 2003 @ 18:31:
[...]

lasergamen= nep
paintball= nep

airsoft rulez :D :D :D _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
[afbeelding]
[afbeelding]
Irakje spelen is nog echter :/

TMAXTINT

• Schuey
:? Wat je in games kan kan je op deze manier ook en dan is het ineens weer te realistisch, wat is het nou :?

• sh4d0wman
  • Laatst online: 04:39

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

ziet er tof uit, ken het niet :D * sh4d0wman gaat eens even googlen
nog tips voor bep. websites maybe?

edit: hehe ok!! daar keek ik al :P in belgie is het legaal? tof! woon in prov. zld.

[ Voor 16% gewijzigd door sh4d0wman op 18-03-2003 18:53 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Schuey

Verwijderd

Schuey ik ken het ook al een tijdje alleen is het minder leuk voor mensen onder de 18 enz ... ik bedoel je moet helemaal naar belgië rijden om het te kunnen doen .... en als je een mooie M4 wilt hebben met een scope en laser pointer kost het nogal wat geld :(

Verwijderd

IRL kan ik nix
daarom speel ik games omdat ik er dan nog wel wat van kan :)
Laat mij aub geen legermacht alla RA2 besturen
Ik kan dan de doden niet op mijn geweten hebben :X

Tja IRL ben ik een mietje :D 7(8)7

• Schuey
laatste offtopic post :P
Ik ben ook nog maar 17 ;) En wat is tegenwoordig wel goedkoop? En er is ook zoiets dat heet werk ;), zie het probleem niet :P Naar belgië rijden is het enige minpunje imo...

[ Voor 20% gewijzigd door Schuey op 18-03-2003 18:56 ]

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-12-2025

GTOfire

Don't warn the tadpoles

sims in het echt doen kan alleen als er niet een preciese fysieke kant aan zit. Iemand die erg goed is in een vlieg simulatie zal in een echt vliegtuig precies weten wat ie moet doen. Of ie daadwerkelijk dat knopje ingedrukt krijgt in een 4-G bocht is wat anders dan in je luie stoel dat knopje op je toetsenbord of joystick inrammen.
Iemand die erg goede tactieken in een realistische shooter aan de dag legt zal deze in het echt ook weten, maar ook hier is toepassen wat anders. Recoil in een FPS is iets waar je rekening mee houdt door bijv je muisknop ff niet in te drukken en daarna weer wel. In het echt schieten is niet iets waar je op kunt oefenen op een computer.

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:31
Ik denk dat ik best wel een aardig potje kan racen met bijvoorbeeld GP4. Maar het besturen van een echte formule 1 - wagen gaat me niet lukken, aangezien m'n poten te lang zijn :(

Maar stel dat er een auto voor mij zou worden gebouwd, dan denk ik dat ik hem wel een aantal ronden heel kan houden :+

En na die paar conditioneel hele zware ronden zou ik waarschijnlijk door gebrek aan concentratie de auto in de muur parkeren, als ik dat al niet had gedaan door teveel op het gaspedaal te trappen

[ Voor 26% gewijzigd door JeroenTheStig op 18-03-2003 19:33 ]

Verwijderd

ik denk dat je van een aantal games echt wel in IRL het gelijk kan toepassen, games zoals flight simulator en de rainbow six serie zal ook aardig met de werkelijkheid overeenkomen, maar je blijft altijd met wat verschillen zitten. Airsoft is daarom dus ook zeer realistisch zoals Schuey al zei. _/-\o_

En nu we het toch over realisme hebben, voor een realistische FPS onder ontwikkeling die iedereen zeker moet gaan spelen 8)
kijk hier: FPS tactical shooters - Your personal needs :+

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:23
Je kan uit spellen hoogstens de technische dingen oppikken,maar gevoel zul je er nooit door krijgen. Je kan mikken met een muis nou eenmaal niet vergelijken met mikken in het echt.Racen ook niet, je moet de auto voelen.Dat soort dingen kun je nooit leren op de pc.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

• AproK
  • Laatst online: 14-03-2024
Toen der tijd (jah, heeeeeeel lang geleden in een ver land :P), waren we met een groep mensen naar belgie gegaan om te paintballen... waren met z'n 4en geloof ik dat fanatiek waren met CS toen (van die groep), dus wij in teampjes lekker samenwerken enz, sommige waren slim genoeg om achter ons te blijven, anderen waren al snel 'dood'

terugslag dat je krijg van zo'n lucht ding is eventjes wennen als je het nog nooit in je fikken hebt gehad, maar als je het onder controle houd, en klein beetje bij je hoofd bent, dan kan je met z'n 4en als snel een grotere groep aan, want solo haal je het zowiezo haast niet...

op een punt waren we met z'n 2en, de andere 2 waren um gesmeert enz, wij maakten zo ff 6 man in die achter rotzooi zaten, gewoon omdat ze niet konden mikken, en geen tacktiek hadden :P

toen k ook net me brommer had, ging k ook ff met het knietje aan de grond de bocht door, moa, gewend met spelletjes, maar in rl schrok ik toch ff toen ik de bocht uitkwam en paar cm met een band van paaltje weg was :) (dus geen scoot, want dat doe je ook ff met zo'n klote ding :P)

denk dus dat als je sims speelt enz dat je er toch redelijk wat van opsteekt, en het kan toepassen in rl :)
pingkiller schreef op 18 March 2003 @ 20:22:
Je kan uit spellen hoogstens de technische dingen oppikken,maar gevoel zul je er nooit door krijgen. Je kan mikken met een muis nou eenmaal niet vergelijken met mikken in het echt.Racen ook niet, je moet de auto voelen.Dat soort dingen kun je nooit leren op de pc.
dat bedoel ik dus :)

[ Voor 16% gewijzigd door AproK op 18-03-2003 20:45 ]

Check mijn knowledge base!

Verwijderd

Cooliez schreef op 18 maart 2003 @ 20:45:
Toen der tijd (jah, heeeeeeel lang geleden in een ver land :P), waren we met een groep mensen naar belgie gegaan om te paintballen... waren met z'n 4en geloof ik dat fanatiek waren met CS toen (van die groep), dus wij in teampjes lekker samenwerken enz, sommige waren slim genoeg om achter ons te blijven, anderen waren al snel 'dood'

terugslag dat je krijg van zo'n lucht ding is eventjes wennen als je het nog nooit in je fikken hebt gehad, maar als je het onder controle houd, en klein beetje bij je hoofd bent, dan kan je met z'n 4en als snel een grotere groep aan, want solo haal je het zowiezo haast niet...

op een punt waren we met z'n 2en, de andere 2 waren um gesmeert enz, wij maakten zo ff 6 man in die achter rotzooi zaten, gewoon omdat ze niet konden mikken, en geen tacktiek hadden :P

toen k ook net me brommer had, ging k ook ff met het knietje aan de grond de bocht door, moa, gewend met spelletjes, maar in rl schrok ik toch ff toen ik de bocht uitkwam en paar cm met een band van paaltje weg was :) (dus geen scoot, want dat doe je ook ff met zo'n klote ding :P)

denk dus dat als je sims speelt enz dat je er toch redelijk wat van opsteekt, en het kan toepassen in rl :)

[...]

dat bedoel ik dus :)
Veel gemaakte fout, het is toentertijd (8> .

Ontopic: ik vind het een beetje, tjsa, dom ondw, tuurlijk kan je niet met wapens schieten als je veel pc games speelt, laat staan een boeing besturen. Waarom zijn er anders speciale opleidingen voor?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2003 20:52 ]

• Schuey
Verwijderd schreef op 18 maart 2003 @ 20:49:
[...]

Veel gemaakte fout, het is toentertijd (8> .

Ontopic: ik vind het een beetje, tjsa, dom ondw, tuurlijk kan je niet met wapens schieten als je veel pc games speelt, laat staan een boeing besturen. Waarom zijn er anders speciale opleidingen voor?
Tuurlijk kan je er wel mee schieten, het is zo simpel man het wordt zelfs voorgedaan in de spellen.... Clip erin, kogel doorladen trekker overhalen zo je hebt geschoten...

Verwijderd

Wat ik in het spel Commandos doe, zou ik dus nooit IRL kunnen :)

Verwijderd

offtopic:
DOE jij wat je in games kan ook IRL? })

Zou ziek zijn, net GTA3 gespeeld -> Daarna de straat op proberen het leger achter je aan te krijgen... :P

Nee kdenk dat het verschil tussen realiteit en virtueele realiteit nog veels te groot is, en nog niet kunnen vergelijken (hoewel het wel steeds beter wordt, zal je nooit echt weten hoe het 'voelt' IRL). Iig niet tot we ergens in de toekomst (binnenkort?) gewoon een pen in ons achterhoofd steken en 'echt' een vliegtuig kunnen instappen of een race wagen :7

Kijk, dan 'denk' je niet wat ik in games kan ik ook IRL, maar dan KAN je het ook :Y)

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:27

Termy

valt er nog wat te fragge?

Ik ben, al zeg ik het zelf, een goede UT normal weapons en IG speler die zich redelijk met de top van die games kan meten. Ook huppel ik simpel door spellen als IGI, america's army (sniper :P) etc. Toch durf ik te wedden dat als ik het leger ingegooid word er niks van bak. Die terugslag en het gewicht van zo'n wapen telt dan nogal zwaar mee. Zelfde (zij het iets minder) met bv F1 race spellen. Ik kan er redelijk goed mee rijden zonder enige hulp maar in het echt lig ik waarschijnlijk de eerst bocht al om.

Ik vind een spel absoluut niet vergelijkbaar met de realiteit. Wat misschien wel zo is, is dat ik sneller zou zijn met het oppikken van de techniek en uitvoering van dergelijke handelingen omdat ik weet hoe het zit. theoretisch.

Gelukkig maar eigenlijk, want hoe leuk het ook is, even GTA3 "voor het eggie" spelen lijkt me niet zo geslaagd :P

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Verwijderd

afgezien van het kunnen is er natuurlijk ook het durven en doen, ik denk dat maar weinigen hier echt het lef en de durf hebben om een pistool/geweer op iemand te mikken en schieten, andersom als jij het mikpunt bent, zijn er denk ik maar weinig die nog goed kunnen nadenken en niet in paniek/angst komen.

• nihitsia
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-12-2025

nihitsia

The Banana goes on always on

Er is alleen 1 ding dat je je niet snel realiseert. Als je IRL ergens in de jungle ofzo staat met 50 vijanden om je heen roep je waarschijnlijk hard om mama. Je onderschat de pure angst ervan. Maar voor de rest natuurlijk wel vet om over te dromen :)

Gamebak Specs

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-12-2025

RSP

ik eet regelmatig een paddenstoel in de hoop er groter door te worden of er een leven bij te krijgen :+

• Schuey
Verwijderd schreef op 19 March 2003 @ 12:18:
afgezien van het kunnen is er natuurlijk ook het durven en doen, ik denk dat maar weinigen hier echt het lef en de durf hebben om een pistool/geweer op iemand te mikken en schieten, andersom als jij het mikpunt bent, zijn er denk ik maar weinig die nog goed kunnen nadenken en niet in paniek/angst komen.
daar heb je 100% gelijk in, ik kan het je nog sterker vertellen, de eerste keer dat ik met nep wapens op iemand moest schieten twijfelde ik nog :D

• FirmPete
  • Niet online
En wat er nog bij komt is dat het ene wapen het andere niet is.

Toen ik in dienst zat (hè watteh?) kon ik erg goed met een uzi schieten, maar met een mag (mitrailleur) voor geen meter, omdat de terugslag van dat ding veel te zwaar was. Ik lag letterlijk 20 cm naar achter na een een paar salvo's.

Firmpete on Aerie Peak

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
nihitsia schreef op 19 maart 2003 @ 12:21:
Er is alleen 1 ding dat je je niet snel realiseert. Als je IRL ergens in de jungle ofzo staat met 50 vijanden om je heen roep je waarschijnlijk hard om mama. Je onderschat de pure angst ervan. Maar voor de rest natuurlijk wel vet om over te dromen :)
exactly, je bent daar niet op getraind, je wordt snel moe, het geweer is zwaar, richten is toch wat anders zonder +
racegames en flightgames lukt ook niet want dat ben je niet gewend
sportgames lukt al helemaal niet
wat dan wel ? ja patience dat zal je dan wel zeker goed afgaan ;)

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:03
Misschien enigste wat je een beetje kan leren is hoe het iig zeker NIET moet en misschien een beetje tactiek, maar meer ook niet :)

[ Voor 3% gewijzigd door Albinoraptor op 19-03-2003 19:12 ]

• Schuey
MuSeLive schreef op 19 maart 2003 @ 19:04:
[...]

exactly, je bent daar niet op getraind, je wordt snel moe, het geweer is zwaar, richten is toch wat anders zonder +
racegames en flightgames lukt ook niet want dat ben je niet gewend
sportgames lukt al helemaal niet
wat dan wel ? ja patience dat zal je dan wel zeker goed afgaan ;)
het richten is niet moeilijk, het is moeilijk om dat zware wapen omhoog te houden :P

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:41

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Ik speel al racegames sinds grand prix 1 (op oude wang puter :p) en was daar altijd goed in. De eerste keer dat in ben gaan karten (12j) kon ik het ook meteen behoorlijk goed. Je weet in ieder geval iets van snelste lijnen en inhaalmanoeuvres af, en het gevoel heb je al gauw te pakken.

Het zal vast meer met aanleg/talent te maken hebben, maar het spelen van racegames heeft ongetwijfeld geholpen :)

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

ongetwijfeld zal dat helpen in het echie... racegames doel ik dan op... iig zal je nooit strategisch inzicht behalen en ook het spelen van MCM2 zal nooit zo worden als op een echte crossmotor (probeer het maar eens zo hoog springen 8)7 ) iig zal je met autorijden ook nooit wat opsteken van een racegame, hooguit hoe je je pedaal in moet drukken...

Waar ik me overigens wel in kan vinden is een game als MS flighsims.... komt toch redelijk realistisch over alleen is uiteraard 'vliegen' andere koek, maar een cockpit ken je iig wel....

Realisme is IMO nog ver te zoeken... wie weet komt het nog eens zover dat we in het echie (lees een boek van de tom clancy netforce serie of kijk een film als avalon) niet meer weten dat we in de virtualiteit zitten (denk daar maar eens over na :P) raakvlakken zijn er iig al wel....

Deze plek is te koop.

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-12-2025

PromWarMachine

Forsaken Archer

Een beetje ballejongen spelen in pacman lijkt me nog wel leuk voor een dag :+

Maar als we gaan bounty hunten in Freelancer of mensen aanrijden in Armageddon, bedank ik toch eigenlijk maar :X
Ook mezelf tot elfjes transformeren in Warcraft III lijkt me niet echt interessant ;(

'k Zou wel irl strippoker.exe willen spelen denk 'k :9

Dividend for Starters

Verwijderd

Ik had veel aan mijn flightsim ervaring toen ik voor de eerste keer zelf (echt) mocht vliegen. Je herkent gelijk de feeling en de basis instrumenten, errug leuk was dat. (helemaal omdat die instructeur 'lichtelijk' verbaast was omdat ik het zo snel al onder de knie had 8) )

Ennem, door alle realistische FPS games (dus niet CS!) zou ik toch wel flinkt wat tegenstant kunnen bieden denk ik. >:) (Het gebruik van tactics en kennis van wapens)

Verder moeten de ladingen RTS'en die ik achter de kiezen heb ook wel toepasbaar zijn in RL. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2003 22:25 ]

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:32

steveman

Comfortabel ten onder

grappig topic, ik stond eergisteren bij ons op het dak en ik had de vreemde neiging naar het dak van de buren te springen (wel 2 meter lager en 7 meter ver...) levensgevaarlijk

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Verwijderd

steveman schreef op 19 March 2003 @ 22:43:
grappig topic, ik stond eergisteren bij ons op het dak en ik had de vreemde neiging naar het dak van de buren te springen (wel 2 meter lager en 7 meter ver...) levensgevaarlijk
LoL! Teveel Prince of Persia gespeelt? ;)

Verwijderd

IK zit op een schiet vereniging en het helpt echt op fps games te spelen.

Ik ben sindsdien veel beter geworden.
schiet bijna alles raak. :-)

• LordMithril
  • Laatst online: 19:06
Verwijderd schreef op 19 maart 2003 @ 23:58:
IK zit op een schiet vereniging en het helpt echt op fps games te spelen.

Ik ben sindsdien veel beter geworden.
schiet bijna alles raak. :-)
Nonsens.
Dit kan dus echt niet. en ik kan t weten want ik heb ook geschoten.
enige nut wat een FPS game kan hebben is dat je het wapen herkent.

Bier, Whiskey en Metal!!

Verwijderd

Oog/hand coordinatie...

• Allochtoon
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

daarnet weer even simcity gespeeld, ikkan bijna alles daarvan ook IRL realiseren, behalve die vulkanen ed oproepen :+

• bolleh
  • Laatst online: 31-12-2025
sja je moet er irl natuurlijk ook feeling ed voor hebben, dr zijn gewoon mensen die niet kunnen autorijden, maar mischien met een computerspel als de beste autorijden

zelfde met wapens schieten, daar heb je ook een bepaalde aanleg voor wat je ook echt niet leert met computer games

• GrimaceODespair
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-01 13:57

GrimaceODespair

eens een tettenman, altijd ...

Nog maar een anekdote dan: Ik heb een tijdje intensief Carmageddon gespeeld en ooit zelfs een level uitgespeeld door *alle* voetgangers dood te rijden (nou ja, alle... een deel was weer teruggespawned... call me a freak :P ). Anyway, in diezelfde tijd was ik net aan het lessen voor mijn autorijbewijs. 1 keer had kwam ik rechstreeks achter Carmageddon vandaan, en maakten mijn hersenen toch wel de duidelijke overweging om een Combo Bonus op de aanwezige fietsers los te laten. >:)

Het is misschien overdreven te stellen dat een mentaal gezond persoon de drempel zomaar zou overschrijden, maar ik kan me best voorstellen dat een spel zich zo in je hersenen kan nestelen, dat je dagelijks leven eronder lijdt. Ik denk dat velen het hier wel eens gehad hebben met 1 of ander verslavend spel (dat je bv 's nachts nog altijd de tetrisblokjes ziet vallen).

Tis mss niet helemaal on-topic, maar bij gebrek aan HK :P

Wij onderbreken deze thread voor reclame:
http://kalders.be

Verwijderd

Ik hoef IRL niet op "w" te drukken om vooruit te komen. :+
Nog maar een anekdote dan: Ik heb een tijdje intensief Carmageddon gespeeld en ooit zelfs een level uitgespeeld door *alle* voetgangers dood te rijden (nou ja, alle... een deel was weer teruggespawned... call me a freak ). Anyway, in diezelfde tijd was ik net aan het lessen voor mijn autorijbewijs. 1 keer had kwam ik rechstreeks achter Carmageddon vandaan, en maakten mijn hersenen toch wel de duidelijke overweging om een Combo Bonus op de aanwezige fietsers los te laten.
Lol, dat herken ik ook. Fiets je naar je werk, krijg je ineens de behoefte om iemand uit zijn wagen te sleuren en weg te scheuren. :D

Of de drang om gloeilampen kapot te schieten (en dan wachten tot je collega's "Maybe it's best if i dindn't see anything." zeggen.) :+

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:44

Phydomir

Dennis

Ik denk wel dat het spelen van race-sims met stuur mij heeft geholpen voor m'n eerste rijles. Je hebt denk ik al een beetje het gevoel dan van het stuur enzo..

Verder denk ik dat games irl toch best tegen zullen vallen door gebrek aan conditie :P

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• unfor
  • Laatst online: 28-12-2025
ik pak irl altijd monsters aan met een kettingzaag.

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-12-2025

dominic

will code for food

Na jaren Gran Turismo gespeeld te hebben zoek ik met mijn fietsje ook de ideale lijn op het fietspad op ;)

Download my music on SoundCloud

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

dominic schreef op 20 maart 2003 @ 09:22:
Na jaren Gran Turismo gespeeld te hebben zoek ik met mijn fietsje ook de ideale lijn op het fietspad op ;)
ideale lijnen vallen je idd wel op moet ik zeggen in de auto (op op en afritten van snelwegen bijvoorbeeld ;) en slipstreamen :P)

Deze plek is te koop.

Verwijderd

Phydomir schreef op 20 maart 2003 @ 08:47:
Ik denk wel dat het spelen van race-sims met stuur mij heeft geholpen voor m'n eerste rijles. Je hebt denk ik al een beetje het gevoel dan van het stuur enzo..

Verder denk ik dat games irl toch best tegen zullen vallen door gebrek aan conditie :P
Ik weet niet wat voor stuurtje je hebt, maar in een echte auto moet ik mijn stuur veel verder draaien dan mijn racestuurtje.

Wel merk ik dat ik sinds ik mijn rijbewijs heb iets :) vaker de neiging heb om te remmen in racespellen, maar andersom werkt het volgens mij niet

• Genghis Khan
  • Niet online
Iemand al aan de terroristen gedacht die het WTC ingevlogen zijn? Die schenen ook het een en ander opgepakt te hebben uit MS Flight Simulator...

• Allochtoon
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

Er is niets moeilijks aan om een vliegtuig wat op flinke snelheid vliegt tegen een gebouw aan te laten vliegen. Ik spreek niet uit ervaring :+

• Genghis Khan
  • Niet online
Allochtoon schreef op 22 maart 2003 @ 18:10:
Er is niets moeilijks aan om een vliegtuig wat op flinke snelheid vliegt tegen een gebouw aan te laten vliegen. Ik spreek niet uit ervaring :+
Dat ding was al een tijdje gekaapt hoor. Dus ze hebben hem ook nog een tijdje in de lucht moeten houden.

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-12-2025
dat noemen ze nu autopilot

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Verwijderd

Lord_Mithril schreef op 20 maart 2003 @ 00:05:
[...]

Nonsens.
Dit kan dus echt niet. en ik kan t weten want ik heb ook geschoten.
enige nut wat een FPS game kan hebben is dat je het wapen herkent.
Nou.... ik heb nog nooit geschoten ... en speel veel FPS games .... een vriend van me nam me een keer mee naar zijn schietvereniging .... ik mocht voor de lol een paar keer schieten .... Ze zaten er goed in :P

Verwijderd

M1lamb3r schreef op 22 March 2003 @ 18:48:
dat noemen ze nu autopilot
Zo'n autopiloot vliegt toch de route die van tevoren word ingesteld?? Kan me niet voorstellen dat die route door t WTC ging |:(

• Genghis Khan
  • Niet online
Verwijderd schreef op 22 March 2003 @ 19:32:
[...]

Zo'n autopiloot vliegt toch de route die van tevoren word ingesteld?? Kan me niet voorstellen dat die route door t WTC ging |:(
Nou kijk maar uit, er gaan verhaaltjes de ronde dat die aanslag geplant was door de CIA :+.

[ Voor 3% gewijzigd door Genghis Khan op 22-03-2003 20:44 ]

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Ik heb afgelopen zomer een stukje in een Cessna gevlogen. Het viel me op dat ik redelijk veel knopjes kende, en dat het vliegen en bochten maken me goed afging. Alleen het landen is wel even iets anders dan in MS Flightsimulator :p

Hetzelfde is met karten. Met pc spelletjes ben ik altijd erg snel. Met IRL karten ook wel, alleen kun je me na 2 heats opvegen(slechte conditie).

🖥️ | 🚗

• LordMithril
  • Laatst online: 19:06
Verwijderd schreef op 22 maart 2003 @ 19:32:
[...]

toeristische route 8)7

maare over dat schieten, ja sure schiet je van je eerste paar wel aardig raak.
Maar ga jij maar eens een serie schieten ;) wedden dat je de laatste paar kaarten nauwelijks raakt? ik heb 2 jaar staand luchtdruk geweer geschoten en een paar keer vuur. dus ik weet wel hoe zwaar t is ;)

Bier, Whiskey en Metal!!

Verwijderd

Ja het KAN natuurlijk wel. Doen is een ander verhaal :P
Ik denk niet dat ik in staat zou zijn een auto te pakken en mensen te overrijden. Echter, schieten kan ik wel alleen terugslag heb ik geen ervaring mee. Maar lasergamen kan ik als de beste :+ Dus reactievermogen ed. pik je weldegelijk op.

Verwijderd

Ik doe zelf actief Flightsimualator 2002 en Falcon 4.

Allereerst Flightsimulator 2002, realisme? Super. Maar een 767 besturen, never. Ik heb de meest realistische 767 te verkrijgen, compleet met FMC etc, en toch weet ik zeker dat het niet gaat, t kan gewoon niet, dan zou een vliegopleiding toch nooit zoveel kosten :? Een Cessna 172'je, ik denk dat ik dat zou kunnen, dat is gewoon back to basic :) Dat moet goed te doen zijn...

Falcon 4, realisme? Nog superder. De beste F-16 sim ooit. Ik heb zelf geen ervaring met een echte F-16 sim maar ik ken iemand die heeft dat wel, en hij deed alles perfect, oftewel, dat zegt wel wat... Toch lukt een echte F-16 niet, want achter je scherm 9G krijgen en alleen een zwart beeld of in die F-16 9G, toch ff wat anders... :)
Pagina: 1