Tja nogal vaag eigenlijk, maar ik voreg me eigenlijk af dat als je bv een simulator spel hebt gespeeld of een erg realitisch spel je het betreffende voertuig of wapen ook IRL kan gebruiken (ok niet de volle 100% , maar troch wel weet waar alles zit enzo)
bv. Je neemt een Ultra Realistisch Flightsim.
(ik ben niet zo op de hoogte op dit gebied) maar ik noem Falcon4, MS flightsimulator.
Je zet alles op realistic en je bent er goed in.
Kan je dan IRL ook een vliegtuig (boeing 747 ofzo of een Jet) bedienen (misschien met behulp van een echt piloot die je verteld waar daadwerkelijk alle knoppen zitten)
hetzelfde geld natuurlijk ook voor wapens, tactieken ..
ben je als je echt zo goed bent in Rainbow6 in teamverband. denk je dat je IRL deze tactiek ook uit kan voeren? en de wapens met recoil beter dan andere normale mensen bedienen?
bv. Je neemt een Ultra Realistisch Flightsim.
(ik ben niet zo op de hoogte op dit gebied) maar ik noem Falcon4, MS flightsimulator.
Je zet alles op realistic en je bent er goed in.
Kan je dan IRL ook een vliegtuig (boeing 747 ofzo of een Jet) bedienen (misschien met behulp van een echt piloot die je verteld waar daadwerkelijk alle knoppen zitten)
hetzelfde geld natuurlijk ook voor wapens, tactieken ..
ben je als je echt zo goed bent in Rainbow6 in teamverband. denk je dat je IRL deze tactiek ook uit kan voeren? en de wapens met recoil beter dan andere normale mensen bedienen?