• komaki
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-01 12:44

komaki

The Hot Zone

Topicstarter
Ik heb redelijk vaak gehoord dat mensen die een betaalbare en eenvoudige PDA wilden hebben graag een Xircom Rex 6000 willen hebben.

Helaas is deze vorig jaar of het jaar ervoor uit de handel genomen.

Mijn vraag is eigenlijk, is er iets vervangbaars op de markt wat op de Rex 6000 lijkt?

Iedereen weet de geweldige, uitgebreide maar ook grote PDA's van Psion, Compaq, etc.
Maar is er ook nog een klein eenvoudig pda'tje zoals de Rex 6000????

Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Volgens mij heb jij het over een Xircom Rex 600, dat PCMCIA ding, die je direct in een laptop ken vrotten. Niet de 6000 :)

Eigenlijk nog nix gezien wat erop lijkt, dat systeem dan.

Ey!! Macarena \o/

• komaki
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-01 12:44

komaki

The Hot Zone

Topicstarter
RaZ schreef op 18 March 2003 @ 16:04:
Volgens mij heb jij het over een Xircom Rex 600, dat PCMCIA ding, die je direct in een laptop ken vrotten. Niet de 6000 :)

Eigenlijk nog nix gezien wat erop lijkt, dat systeem dan.
Nope het is een Rex 6000

We hebben het over hetzelfde maar hij heet echt 6000
Zoek maar op ;)

Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:09

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Psion is ook al een hele tijd van de markt verdwenen... Als je een goedkope PDA wilt met weinig functionaliteit heb je voor 20 euro zo'n ding van de kruitvat.

Als je toch wat meer geld hebt kun je een Palm zire of 105 nemen... het grootste nadeel van der Rex is dat het invoeren van data vrijwel onmogelijk was, het is meer een verlengstuk van een laptop, een Palm kan beter op zichzelf gebruikt worden, een Psion kan veel beter gebruikt worden als draagbare computer en is veel minder afhankelijk van een connectie met een PC dan een Palm.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Verwijderd

Pal M100 kopen? Hij gaat alleen af en toe wat moeilijk aan na het wisselen van de batterijen.

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Johnny schreef op 18 March 2003 @ 16:45:het grootste nadeel van der Rex is dat het invoeren van data vrijwel onmogelijk was, het is meer een verlengstuk van een laptop,
Jij hebt waarschijnlijk de 5000 of nog eerder in je hoofd, waar je met 6 drukknoppen kon proberen je agenda bij te werken. De Rex 6000 heeft gewoon een touchscreen met virtueel keyboard. Niet zo relaxed als block recognizer / grafitti maar het werkt prima. De 6000 is echt een volwaardige PDA, in een fantastisch formaat. Totaal niet te vergelijken met die Kruitvat-rommel trouwens.

[ Voor 18% gewijzigd door Zpottr op 18-03-2003 20:32 ]

Zoef

Pagina: 1