is er iemand die ervaring heeft met deze combinatie?
Momenteel maak ik gebruik van een smoothwall server die nu als gateway zijn werk doet wat feilloos werkt. Ik wil echter toch eens kijken wat de mogelijkheden zijn om de verbinding van wanadoo/casema, direct aan een adv. server te koppellen.
Doel , eenvoudiger maken om remote in te loggen op het lokale netwerk, etc.
Wat ik me nog herinner van voor de smoothwall is dat je met casema software een hoop gedonder in huis haalde en uiteindleijk bleef zitten met een soort "inbelverbinding"
M'n vriendin heeft @home en daar schijnt het vrij simpel mee te gaan....
oh ja, om te voorkomen dat iedereen begint over het hoe en waarom dan van de keuze voor advanced server ipv server...
die originele cd's had ik liggen met keurig de originele reg. code....
Momenteel maak ik gebruik van een smoothwall server die nu als gateway zijn werk doet wat feilloos werkt. Ik wil echter toch eens kijken wat de mogelijkheden zijn om de verbinding van wanadoo/casema, direct aan een adv. server te koppellen.
Doel , eenvoudiger maken om remote in te loggen op het lokale netwerk, etc.
Wat ik me nog herinner van voor de smoothwall is dat je met casema software een hoop gedonder in huis haalde en uiteindleijk bleef zitten met een soort "inbelverbinding"
M'n vriendin heeft @home en daar schijnt het vrij simpel mee te gaan....
oh ja, om te voorkomen dat iedereen begint over het hoe en waarom dan van de keuze voor advanced server ipv server...
die originele cd's had ik liggen met keurig de originele reg. code....
ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....