Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Verwijderd
Nee.
De router simulator simuleert puur de interface van een paar routers en switches. Echt routeren kan je er niet mee. En die software bestaat ook niet. Je kan wel met behulp van software je pc veranderen in een router, maar niet met Cisco software.
De router simulator simuleert puur de interface van een paar routers en switches. Echt routeren kan je er niet mee. En die software bestaat ook niet. Je kan wel met behulp van software je pc veranderen in een router, maar niet met Cisco software.
Deze software wordt geschreven voor een zogenaamd "Embedded system",
Je zal de software misschien wel kunnen installeren, echter zal deze niet gaan functioneren als router. omdat het systeem simpel weg niet de juiste hardware heeft.
Je zal de software misschien wel kunnen installeren, echter zal deze niet gaan functioneren als router. omdat het systeem simpel weg niet de juiste hardware heeft.
Verwijderd
je hebt wel op de cisco site een flash programma, dat je zelf routers kan configureren. weet niet of je dat bedoelt? Je kan er alleen mee oefenen. (werkt niet echt)
kan iemand hier een link posten naar die programma's ? De Cisco site is zo ontzettend ondoorgrondelijk
dus ...
Verwijderd
http://cisco.netacad.net/.../InteractiveFeatures.html
Maar je hebt een login en password nodig om het te downloaden
Maar je hebt een login en password nodig om het te downloaden
Die routersim is inderdaad puur een simulatie voor de interface. Van Cisco bestaat er verder geen volledige emulatie, die verkopen natuurlijk liever de echte routers
Enige opties zijn FreeSCO en consorten (of gewoon de routing van een willekeurig OS als Windows Server en Linux/BSD).
Verwijderd
kan iemand hier een link posten naar die programma's ?
Mod-break:
Knip. Warez aanbod? Check je mail even
[ Voor 56% gewijzigd door F_J_K op 18-03-2003 17:30 ]
De Routersim is als trial gratis te downloaden, gewoon ff googlen. Dus ik weet niet of dat warezaanbod hierboven terecht is
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
sorry .. .zinloos..
[ Voor 96% gewijzigd door mph_rbi op 19-03-2003 17:44 ]
dus ...
Pagina: 1