Voor een aankomend project moet ik voorbereidingen treffen en conversies proberen met Ctree dbase's. Aangezien ik hier nog niet mee te maken heb gehad: Is er iemand bekend met Ctree ? zoja, is er een mogelijkheid om Ctree database gegevens te exporteren naar MySQl en terug koppelingen te maken middels php ? of zijn hier tools voor.. ?
Wat heb je zelf al geprobeerd ed
Zie de Welkom in P&W -> Quickstart (update 2/10/2002) voor meer informatie welke ik graag binnen dit topic zou zien
Zie de Welkom in P&W -> Quickstart (update 2/10/2002) voor meer informatie welke ik graag binnen dit topic zou zien
Waar gaat het over.
Faircom's ctree is nogal speciaal. Er kan DODA informatie in de tabel staan. Dan kan je via ODBC kopieeren. Anders kan je het wel vergeten.
Er zijn geen standaard tools voor. En ben je eigenlijk afhankelijk van de ontwikkelaars die de software geschreven hebben.
Faircom zal je waarschijnlijk niet kunnen helpen. Tenzij je bij hun een developpers licentie afneemt.
Dan kan je zelf een tool ontwikkelen
EDIT: Nog even vergeten. Als er doda informatie in de tabellen staat, moet je bij Faircom een ODBC licentie aanschaffen. Deze zijn niet vrij verkrijgbaar.
Faircom's ctree is nogal speciaal. Er kan DODA informatie in de tabel staan. Dan kan je via ODBC kopieeren. Anders kan je het wel vergeten.
Er zijn geen standaard tools voor. En ben je eigenlijk afhankelijk van de ontwikkelaars die de software geschreven hebben.
Faircom zal je waarschijnlijk niet kunnen helpen. Tenzij je bij hun een developpers licentie afneemt.
EDIT: Nog even vergeten. Als er doda informatie in de tabellen staat, moet je bij Faircom een ODBC licentie aanschaffen. Deze zijn niet vrij verkrijgbaar.
[ Voor 23% gewijzigd door PieterJ op 18-03-2003 18:03 ]
t lijkt mij toch wel aannemelijk dat we het kunnen exporteren naar een comma seperated asci file, en die weer kunnen inlezen in sql? op deze manier kunnen we ook informatie terugzetten toch?PieterJ schreef op 18 March 2003 @ 17:59:
Waar gaat het over.
Ctree is library met low-level database functies. Geen complete DBMS. Daar ben je als ontwikkelaar zelf verantwoordelijk voor. Je kan best exporteren naar een CSV file, er zijn echter geen standaard tools voor. Die zullen de ontwikkelaars zelf moeten aanleveren.Verwijderd schreef op 19 March 2003 @ 10:00:
t lijkt mij toch wel aannemelijk dat we het kunnen exporteren naar een comma seperated asci file, en die weer kunnen inlezen in sql? op deze manier kunnen we ook informatie terugzetten toch?
Pagina: 1