Toon posts:

Er is weer een.................Microsoftdraadje

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Deze draad is nog niet eens zo oud, maar begint goed met deze reactie die ik een bijzonder hoog trollgehalte vind hebben, met dit vervolg wat dat, mede door zijn eigen edit nog eens versterkt. Lezen we even verder, dan komen we deze niet bijster intelligente reactie tegen, die zeer terecht op -1 staat, verder nog een aantal niet ter zake doende zut. Nou ja, kijk zelf maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:17

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

de eerste vind ik wel onderkoeld grappig, een inkoppertje maar zeker geen troll. Een +1 lijkt me wel goed.
de tweede is idd geen toevoeging, een herhaling van oefening van de eerdere opmerking en de [edit] maakt hem zelfs ergerlijk (maar ook hier zou ik niet tot de -1 gaan)

de derde is wel een overduidelijke troll, die terecht daarom ook op -1 troll staat.

Verder is de draad geen overdreven troll-draad, wel wat makkelijke verbanden tussen ms-specifieke problemen, die je kennelijk niet ziet zodra het Apple's RendezVous betreft (wat volgens mij, zo op een snelle blik redelijk gerelateerd lijkt te zijn). Maar nog geen paniek-draad.

[ Voor 3% gewijzigd door RM-rf op 18-03-2003 15:21 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Bedenk natuurlijk wel dat grappen doorgaans gemaakt worden ten koste van iets of iemand (in dit geval Microsoft). Meestal kun je het dan ook zowel als grap en als troll zien.

Die eerste is daarvan een goed voorbeeld: vreselijk veel moderaties, afwisselend troll en grappig. Ik vind het grappige overheersen en met +1 grappig staat hij wmb goed.

De tweede is ook grappig bedoeld, maar een graadje flauwer en door de klacht tegen de moderatie niet meer dan nul waard. Staat ook goed.

Bij de derde overheerst het troll-element en daarom staat hij prima op -1.

Grappige reacties blijven altijd wat moeilijk te modereren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spook
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
eigenlijk vind ik ze alle 3 overbodig.. zie er nix grappigs in maar ook geen trollen

(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Been there...

Welkom terug, Aad123tje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:07

botoo

💀 too old to die young

De eerste is wmb off-topic en overbodig, een dikke 0 volstaat imho.
De tweede is nog een stapje goedkoper, maar hoeft wmb niet naar de -1
De laatste is imo flamen.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Pagina: 1