Studioworks 57i gaat volgens mij niet helemaal uit.

Pagina: 1
Acties:

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:09
Ok hier komt ie,

ik heb al gesearched, maar kan het nergens vinden.
Ik heb een LG Studioworks 57i ís ongeveer een jaar of 6/7 oud. (niet zeker maar wel in de buurt). Het is echt een hele lekkere monitor. Maar sinds dat ik me eerste pc had dus ongeveer 2 jaar na dat ie gekocht was lijkt het alsof deze niet uit gaat.
Als je op de powerknop drukt dan blijft de monitor brommen. Ik heb em toen voor reparatie gestuurd maar dat gaf geen verschil. Hij blijft ook hitte afgeven dus naar mijn idee blijft ie gewoon aan. Wat kan het zijn, want ik haal af en toe de stekker er maar uit. Aangezien je er een nieuwe tweakers kookcursus mee kan maken. 8)
Met andere woorden hij doet het al 4/5 jaar met dit gebrom, maar het zit me toch niet lekker. Dus:
heeft iemand een idee?
Is het zelf ook op te lossen?
Zo ja, dan zou ik graag willen weten wat het ongeveer is, want ik denk dat ie het anders toch gauw begeeft en ik wil hem nog wel een tijdje houden al dan niet omdat ik totaal geen poen heb hiervoor :'(

I _/-\o_ you if you can help
Like you would want that! :*)

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-08 14:52
koop voor zeven euro ofzo een stekkerbak met een schakelaar ben je ook van het gebrom af.

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

In 1 van de speakerssets hier zit ook zoiets vaags. Dat bleek een adapter te zijn. Misschien ziet er ook zoiets in je monitor? Lijkt me overigens sterk, aangezien ze op een paar duizend volt werken

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-08 21:11
ligt denk ik aan je stopcontact.
klinkt vreemd maar hier op mn stage hebben we ook een stopcontact als je daar een pc of monitor op aansluit en ookal staat ie uit blijft ie brommen. wat het is weet ik niet maar sluit em voor de gein eens aan op een andere stroom groep. grote kans dat je er dan vanaf bent.

Bier, Whiskey en Metal!!