Ik heb ADSL Fast van HCCnet en ik gebruik een routermodem van E-Tech. Ik heb het probleem dat ik elke paar minuten een lagstoot krijg van 5sec. Dit is dus echt irritant wanneer ik Counterstrike speel en allerlei andere online games. Heeft iemand hier ervaring mee? Als er meer info nodig is, zeg het ff.
heb je dit op alle servers? Je moet anders eens je modem resetten en dan nog eens proberen.
Bypass even je router, dan weet je alvast of het daar aan ligt.
Daarnaast is het een geod idee om een CMD of dosbox gewoon ping -t naar bv. www.tweakers.net te laten lopen.
Heb je een idee of het puur het spel is, of je pc (dan vanaf een andere pc pingen), of de internet verbinding
Daarnaast is het een geod idee om een CMD of dosbox gewoon ping -t naar bv. www.tweakers.net te laten lopen.
Heb je een idee of het puur het spel is, of je pc (dan vanaf een andere pc pingen), of de internet verbinding
ik heb ook zoeits, vooral lastig bij BF. alleen hier maar 2 sec. Alcatel hacked modem, xs4all basic adsl
Ik zou als eerste je nics op een vaste waarde kwa snelheid zetten en ook een vast ip geven.
Het probleem met dat autosensing is dat de nic om de 5 min gaat checken op welke snelheid ie moet lopen, waardoor de rest nogal traag kan gaan lopen.
Ten 2e zou het kunnen dat je NAT tabel volloopt, hier is wel een fix voor voor linux maar ik weet niet of zoiets ook voor je etech router bestaat.
Het probleem met dat autosensing is dat de nic om de 5 min gaat checken op welke snelheid ie moet lopen, waardoor de rest nogal traag kan gaan lopen.
Ten 2e zou het kunnen dat je NAT tabel volloopt, hier is wel een fix voor voor linux maar ik weet niet of zoiets ook voor je etech router bestaat.
Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.
1. Hoe moet ik dat doen?bobo1on1 schreef op 21 March 2003 @ 12:26:
Ik zou als eerste je nics op een vaste waarde kwa snelheid zetten en ook een vast ip geven.
2. De wat?
probeer eens een firmware upgrade van je router
enne, als je het allemaal niet snapt wat hier staat moet je misschien hier eens kijken: www.beginnersweb.nl
enne, als je het allemaal niet snapt wat hier staat moet je misschien hier eens kijken: www.beginnersweb.nl
Pagina: 1