Toon posts:

De beste goedkope hosting ???

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een goede hoster met het volgende:

- snelle verbinding
- Veel webruimte
- Beheer mogelijkheden
- betaling per maand (geen jaarlijkse vooruitbetaling)
- 1 gb dataverkeer minimaal per maand
- max. 15 euro per maand
- liefst geen setup kosten

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. De search is erg gedateerd en heeft mij niet veel opgeleverd.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2003 14:11 ]

• efan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
kijk hier eens.. mischien dat dit wat is:
http://www.webdevelopment.nl/producten/webhosting.htm

Verwijderd

www.deheeg.nl
geen datalimiet :)
batched SMTP mogelijk zonder extra kosten
uitstekende online beheertools

Verwijderd

Al gekeken op http://www.webselect.nl/ ?

Betaling per maand zal je niet snel vinden, dit omdat dit natuurlijk een enorme administratieve handel is voor $bedrijf. Wat je wel ziet is betalingen per halfjaar en soms per kwartaal. Maar veelal is dit wel wat duurder.

Voor 15 euro per maand moet je wel iets kunnen vinden lijkt me, zeker als je maar 1gb verkeer nodig hebt. Hou wel in de gaten dat je niet per definitie voor de goedkoopste moet gaan, het is welbekend dat goedkoop vaak weinig meer is dan ellende en irritatie. :) Suc6!

• vehpol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:08

vehpol

Go Go Gadget!

www.internetten.nl en dan daar hosten vergelijken? Ik wil bijv. min. 100MB schijfruimte hebben, wat bij heel veel bedrijven duur is (bandbreedte enzo hoeft niet eens zoveel te zijn), via die site kan je goed vergelijken op je specifique eisen! En reactie van mensen lezen (zo worden sommige goedkope helemaal afgezeken)

Voor 15 euro kan je heel wat mooie bedrijven uitzoeken daar! Heb je vrij uitgebreide mogelijkheden voor zelfs. Sommige bedrijven ondersteunen wel betaling per maand, maar vaak betaal je daar een paar euro voor, lijkt mij een beetje zonde geld eigenlijk.
Verwijderd schreef op 18 March 2003 @ 14:13:
www.deheeg.nl
Ik vind ze niet eens zo heel goedkoop als ik zo kijk, al zijn de voorwaarden die je noemt natuurlijk voor sommige mensen wel aantrekkelijk. Voor mij dus in ieder geval niet.

[ Voor 55% gewijzigd door vehpol op 18-03-2003 14:20 ]

Ceci n'est pas une signature!

• vehpol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:08

vehpol

Go Go Gadget!

OEPS :(

[ Voor 99% gewijzigd door vehpol op 18-03-2003 14:17 ]

Ceci n'est pas une signature!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 07:59

chem

Reist de wereld rond

Dubbeltje, eerste rang... ? :X

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Verwijderd

vehpol schreef op 18 March 2003 @ 14:15:
Ik wil bijv. min. 100MB schijfruimte hebben, wat bij heel veel bedrijven duur is (bandbreedte enzo hoeft niet eens zoveel te zijn
Dan moet je even een paar bedrijven bellen! Ja echt dat werkt. Schrijfruimte is niet zo duur en de meeste bedrijven bieden ook mogelijkheden tot flexibele pakketten. Als je dus weinig traffic wilt maar veel ruimte, is er vast wel een mooi prijsje over een te komen.

• Rotjeknor
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-02 15:29
Verwijderd schreef op 18 March 2003 @ 14:13:
www.deheeg.nl
Persoonlijk vind ik deheeg.nl de beste die er is op dit moment. Ik heb zelf ook gekeken naar de pakketten die diverse webhosting bedrijven aanbieden, hiervan was deheeg niet de allergoedkoopste, maar qua standaard voorzieningen springt ie er wel tussenuit.

Ook de support van deheeg is erg goed. Telefonisch prima te bereiken, maar ook via de emailsupport heb ik diverse keren binnen het uur antwoord gehad. Ook als het antwoord voor mij niet goed genoeg was konden ze met nog een extra uitleg prima support bieden!

Het beheren van de account is ook erg fijn, alles in eigen beheer. Emailadressen instellen, paswoorden veranderen, aparte ftp accounts voor directories, etc etc.

Inmiddels heb ik 5 domeinen bij hun, onder 2 accounts. Werkt prima, bevalt me erg goed. Echt een aanrader dus!

Ook Knor is aangestoken met het ligfietsvirus!

• pachacuti
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-08 22:18
Moet het in Nederland zijn?

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-08 10:46
Hierover zijn sowieso al aantal topics te vinden, topic staat ook in verkeerde forum en als je de search gebruikt vindt je aantal sites waar je hosters kan vergelijken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.