Toon posts:

HomeMade arcade kast bouwen

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mensen,

Ik ben sinds een tijd steeds meer geïnterresseerd geraakt in die oude coole games die we vroeger speelden in de arcade hallen.
Hierbij hebben de SNES, GENESIS en NEOGEO games mij helemaal slapeloze nachten van verslaving tot nu toe geleverd. 8)7

Om deze toch wel nieuwe (oude) verslaving een treedje hoger te tillen ben ik van plan een Multi-console arcade kast of console te bouwen.

Dit moet een los staande pc worden met de wel bekende emulatoren, en dit alles natuurlijk in zo'n coole arcade kast, of een iets van mega console voor bij de TV.

Dit zijn mijn 2 kleine plannetjes, en nu ben ik erg benieuwd wat voor leuke oplossingen mede tweakers en retro gamers hier voor al reeds voor hunzelf hebben bedacht.

Ik weet dat al veel mensen veel met emulatoren werken, en ben ook al het een en ander tegengekomen in de search.

Kortom: Welke Emu's draai jij? en het belangrijkst; heb je hier een home made arcade console voor gebouwd? :D

Gelieve geen post van rom site's, hier kan beter onderling over gemaild worden denk ik. (men is altijd wel opzoek naar nieuwe denk ik)

Ben erg benieuwd

Thanx!!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10-2025
Kijk hier maar eens joh: Welke spellen speel jij op de emu? :)
En en misschien weet je het nog niet maar ROMs zijn illegaal en willen we niet op GoT zien.
Dus ook geen request via mail!

Dit topic is gesloten.