Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"
P.Duh! lekker puh!
klopt alleen de datum van constructie verandert dan niet!pduh schreef op 18 March 2003 @ 13:35:
Lukt dat niet gewoon met ctrl + A en dan kopieren naar een leeg document?
Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"
Bij mij welSir Vega schreef op 18 March 2003 @ 13:36:
[...]
klopt alleen de datum van constructie verandert dan niet!
[ Voor 170% gewijzigd door Bartjo op 18-03-2003 13:40 ]
ja de auteur is nu gelukt, ik moet alleen de datum nog veranderen en dat kan niet via jouw of die copy/paste methodeSn3akz schreef op 18 maart 2003 @ 13:39:
Bij Tabblad samenvatting kan je gewoon de auteur aanpassen toch?? En waarom de datum?? Kopieer naar een nieuw document nadat je je systeemdatum heb aangepast
hier moet dus een andere datum van created staan!
[ Voor 16% gewijzigd door Sir Vega op 18-03-2003 13:47 ]
Nogmaals: bij mij werkt het wel via die copy/paste methode.Sir Vega schreef op 18 maart 2003 @ 13:41:
[...]
ja de auteur is nu gelukt, ik moet alleen de datum nog veranderen en dat kan niet via jouw of die copy/paste methode
1
| CTRL-A, CTRL-C, CTRL-N, CTRL-V |
--> properties: datum aangemaakt == vandaag
Excel 2002 (Office XP) SR-1
ik weet verder weinig van excel dinges maar ik heb 4 tab, bladen, als ik dat bij elka blad doe dan blijven de formules ook werken die afhanklijk zijn van 1e of andere tabblaen?Bartjo schreef op 18 March 2003 @ 13:48:
[...]
Nogmaals: bij mij werkt het wel via die copy/paste methode.![]()
code:
1 CTRL-A, CTRL-C, CTRL-N, CTRL-V
--> properties: datum aangemaakt == vandaag![]()
Excel 2002 (Office XP) SR-1
Kwestie van proberen ...Sir Vega schreef op 18 maart 2003 @ 13:49:
[...]
ik weet verder weinig van excel dinges maar ik heb 4 tab, bladen, als ik dat bij elka blad doe dan blijven de formules ook werken die afhanklijk zijn van 1e of andere tabblaen?
]
dit gaat niet lukken als ik copy paste doe dan blijven zommige formules terugwijzen naar het originele bestand wat de leraar niet heeft (en dus wrkt het niet)
ik ga nog ff door proberen
Moet je inderdaad gewoon een nieuw document openen, en daarin alles copy pasten, en opslaan.
Alleen vóór dat je dat nieuwe document opent, moet je je systeemtijd eerst terugzetten, op de datum waarop je wilt (de deadline voor het inleveren waarschijnlijk
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Hoe bedoel je? Als ik een exel sheet copy paste, dan kopieert ie ook meteen alle formules mee hoorSir Vega schreef op 18 maart 2003 @ 13:55:
[...]
dit gaat niet lukken als ik copy paste doe dan blijven zommige formules terugwijzen naar het originele bestand wat de leraar niet heeft (en dus wrkt het niet)
ik ga nog ff door proberen
Zet m anders ff online, dan wil ik het ook wel proberen
ok heb je een email....Zoefff schreef op 18 March 2003 @ 13:58:
[...]
Hoe bedoel je? Als ik een exel sheet copy paste, dan kopieert ie ook meteen alle formules mee hoor
Zet m anders ff online, dan wil ik het ook wel proberen
email verstuurt naar hotmail
[ Voor 24% gewijzigd door Sir Vega op 18-03-2003 14:03 ]
Kopieren moet gewoon kunnen. En met plakken-speciaal moet je toch een eind komen voor wat betreft kopieren van opmaak, formules etc..
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dit topic is gesloten.
![]()