[pic] auteur wijzigen van document

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

• Sir Vega
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-01-2022
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/excel.JPG

Graag zou ik hier mijn eigen naam zien en de datum van constructie verandert :) (en de leraar ook :D) ik heb geprobeerd met resource hacker maar die doet het niet, weet iemand anders een manier?

[ Voor 8% gewijzigd door Sir Vega op 18-03-2003 13:32 ]

Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"

• pduh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-12-2025
Lukt dat niet gewoon met ctrl + A en dan kopieren naar een leeg document?

P.Duh! lekker puh!

• Sir Vega
pduh schreef op 18 March 2003 @ 13:35:
Lukt dat niet gewoon met ctrl + A en dan kopieren naar een leeg document?
klopt alleen de datum van constructie verandert dan niet!

Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"

• Bartjo
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:14
Slecht gelezen ... :X
Sir Vega schreef op 18 March 2003 @ 13:36:
[...]
klopt alleen de datum van constructie verandert dan niet!
Bij mij wel :?

[ Voor 170% gewijzigd door Bartjo op 18-03-2003 13:40 ]

• Sir Vega
<:?> ok :)

[ Voor 6% gewijzigd door Sir Vega op 18-03-2003 13:39 ]

• Sn3akz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-01 20:37
Bij Tabblad samenvatting kan je gewoon de auteur aanpassen toch?? En waarom de datum?? Kopieer naar een nieuw document nadat je je systeemdatum heb aangepast

• Sir Vega
Sn3akz schreef op 18 maart 2003 @ 13:39:
Bij Tabblad samenvatting kan je gewoon de auteur aanpassen toch?? En waarom de datum?? Kopieer naar een nieuw document nadat je je systeemdatum heb aangepast
ja de auteur is nu gelukt, ik moet alleen de datum nog veranderen en dat kan niet via jouw of die copy/paste methode

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/undfgdftitled.JPG

hier moet dus een andere datum van created staan! :)

[ Voor 16% gewijzigd door Sir Vega op 18-03-2003 13:47 ]

• Bartjo
Sir Vega schreef op 18 maart 2003 @ 13:41:
[...]
ja de auteur is nu gelukt, ik moet alleen de datum nog veranderen en dat kan niet via jouw of die copy/paste methode
Nogmaals: bij mij werkt het wel via die copy/paste methode. :?
code:
1
CTRL-A, CTRL-C, CTRL-N, CTRL-V

--> properties: datum aangemaakt == vandaag 8)

Excel 2002 (Office XP) SR-1

• Sir Vega
Bartjo schreef op 18 March 2003 @ 13:48:
[...]

Nogmaals: bij mij werkt het wel via die copy/paste methode. :?
code:
1
CTRL-A, CTRL-C, CTRL-N, CTRL-V

--> properties: datum aangemaakt == vandaag 8)

Excel 2002 (Office XP) SR-1
ik weet verder weinig van excel dinges maar ik heb 4 tab, bladen, als ik dat bij elka blad doe dan blijven de formules ook werken die afhanklijk zijn van 1e of andere tabblaen?

• Bartjo
Sir Vega schreef op 18 maart 2003 @ 13:49:
[...]
ik weet verder weinig van excel dinges maar ik heb 4 tab, bladen, als ik dat bij elka blad doe dan blijven de formules ook werken die afhanklijk zijn van 1e of andere tabblaen?
Kwestie van proberen ...
]

• Sir Vega
Bartjo schreef op 18 March 2003 @ 13:52:
[...]

Kwestie van proberen ...
]
dit gaat niet lukken als ik copy paste doe dan blijven zommige formules terugwijzen naar het originele bestand wat de leraar niet heeft (en dus wrkt het niet)
ik ga nog ff door proberen

• Zoefff
  • Laatst online: 21-09 17:43

Zoefff

❤ 

Volgens mij probeer jij je leraar dus te bedonderen, door te zeggen dat je het op die en die dag gemaakt hebt?

Moet je inderdaad gewoon een nieuw document openen, en daarin alles copy pasten, en opslaan.

Alleen vóór dat je dat nieuwe document opent, moet je je systeemtijd eerst terugzetten, op de datum waarop je wilt (de deadline voor het inleveren waarschijnlijk ;) )

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Zoefff
  • Laatst online: 21-09 17:43

Zoefff

❤ 

Sir Vega schreef op 18 maart 2003 @ 13:55:
[...]

dit gaat niet lukken als ik copy paste doe dan blijven zommige formules terugwijzen naar het originele bestand wat de leraar niet heeft (en dus wrkt het niet)
ik ga nog ff door proberen
Hoe bedoel je? Als ik een exel sheet copy paste, dan kopieert ie ook meteen alle formules mee hoor :?

Zet m anders ff online, dan wil ik het ook wel proberen :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• Sir Vega
Zoefff schreef op 18 March 2003 @ 13:58:
[...]

Hoe bedoel je? Als ik een exel sheet copy paste, dan kopieert ie ook meteen alle formules mee hoor :?

Zet m anders ff online, dan wil ik het ook wel proberen :)
ok heb je een email....
_/-\o_ ik bedonder me leraar niet ik wil alleen me eigen moment van stof leren bepalen, voor de toets dus :)

email verstuurt naar hotmail :)

[ Voor 24% gewijzigd door Sir Vega op 18-03-2003 14:03 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Lullig voor je, maar dit vind ik toch echt onder de noemer valsspelen met huiswerk / 'hacken' vallen. In mijn 2 decennia op scholen heb ik nooit een leraar meegemaakt waar niet mee gepraat kon worden om je huiswerk alternatief, maar net zo goed of beter, te doen. Als je je leraar niet bedondert en 'planning' geen deel van de opdracht was, vind 'ie het vast geen probleem als je het op een andere datum doet :P

Kopieren moet gewoon kunnen. En met plakken-speciaal moet je toch een eind komen voor wat betreft kopieren van opmaak, formules etc..

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.