Toon posts:

Sim City 4, loopt vast na land kiezen

Pagina: 1
Acties:
  • 144 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus een dag dit mooiste spel van de wereld.. alleen doet ie et niet

bij de eerste keer installeren was ie op de 100% vastgelopen :( maarja, 100% dus ik denk, moet ie et vast doen, en hij deed et.
Ik kon een land kiezen, dus koos ik tutorial, en toen ging die een paar dingen laden, krijg ik ineens een heel blauw scherm (zonder text erop).

DUs ik denk, hmm lekker qorc, zal wel komen door dat vastlopen tijdens installatie, dus ik alles verwijderen, opnieuw installeren, installatie vlekkeloos, en weer proberen..
Weer hetzelfde probleem, ook als ik ipv de tutorial een ander land kies ook :(

beetje erg jammer dus :S

specs:

AMD Athlon 2400+
Asus A7N8X DeLuxe
Ati Radeon 9700

en o, ja, als ik dan weer in windows kom na een reboot, staat er systeemfout, maar uit al die getallen kan ik nix opmaken :(

Verwijderd

Heb je Catalyst 3.2 + Direct X 9 al?

Download verder de patches voor het spel ook even.

Verwijderd

Topicstarter
ja, die heb ik al, en patches ga ik meteen proberen vanavond!

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-01 01:07
Verwijderd schreef op 18 maart 2003 @ 13:52:
ja, die heb ik al, en patches ga ik meteen proberen vanavond!
als je de standard patches nog niet heb geprobeerd is het openen van een topic zinloos :Z

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:01
SonyEricsson schreef op 18 March 2003 @ 15:44:
[...]

als je de standard patches nog niet heb geprobeerd is het openen van een topic zinloos :Z
Hij verteld dat het tijdens de installatie fout gaat. Als er iets tijdens een installatie fout gaat heb je een grote kans dat er bestanden brak zijn doordat ze gewoon niet helemaal af zijn gemaakt. Daar zijn geen patches voor te vinden hoor ;)

Kijk eens na of je CD niet vies is of krassen heeft. Als het tijdens de installatie al mis gaat kan je de hele CD naar de hardeschijf kopieren, maar als het dan nog niet lukt zou ik terug gaan naar de winkel en een nieuwe vragen.

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
ja, maar de tweede keer installeren, ging het wel zonder fouten, maar toch precies dezelfde vastloper als de 1e x :'(

• JdM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-02 15:33

JdM

Humbled

Ik had hetzelfde, zal ik verklappen dat het bij mij kwam omdat ie gedowned was ?
Een andere versie heeft toen wel geholpen, maar dat kun je beter niet doen ;)

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
unknownjim > heb je 'm legaal ? Zo ja, haal ff een nieuwe bij de winkel :)

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-02 21:35

aapelite

Do the kirby!

heb je anti aliassing uit? toen ik het aanhad liep hij constant vast dus :D spontane reboot bij opstarten.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb anti-aliassing op zn hoogst, want dan is Hot Pursuit 2 zo ultra lekker :D

maar ik denk dat ik maar naar de winkel terug ga dan ;)

Verwijderd

Topicstarter
HIJ DOET ET!!!

nieuwste catalyst drivers geinstalled! en opnieuw et spel geinstalled, en hij doet het :D
Pagina: 1