Hallo mensen,
Voor mijn werk heb ik op onze Domino-server een enquete- formulier ontworpen.
Om dubbelinvoer te voorkomen heb ik via Javascript code (cookie) toegevoegd.
Deze heb ik zelf niet gemaakt, maar op javascript.internet.com gevonden.
Deze code heeft prima gewerkt. Als je nog eenmaal de vragenlijst wilde invoeren kwam deze netjes met de melding dat het maar 1 keer mogelijk is.
Echter, nu plots, werkt het niet meer. Terwijl ik niets meer in de code heb gewijzigd
Hij zegt "Deze eigenschap of methode wordt niet ondersteund door dit object"
De regelverwijzing die hij er bij geeft is op de 2e regel al:
var exp = new Date()
Iemand enig idee wat dit kan veroorzaken. Ik ben zelf niet zo thuis in Javascript
De volledige code is als volgt:
Voor mijn werk heb ik op onze Domino-server een enquete- formulier ontworpen.
Om dubbelinvoer te voorkomen heb ik via Javascript code (cookie) toegevoegd.
Deze heb ik zelf niet gemaakt, maar op javascript.internet.com gevonden.
Deze code heeft prima gewerkt. Als je nog eenmaal de vragenlijst wilde invoeren kwam deze netjes met de melding dat het maar 1 keer mogelijk is.
Echter, nu plots, werkt het niet meer. Terwijl ik niets meer in de code heb gewijzigd
Hij zegt "Deze eigenschap of methode wordt niet ondersteund door dit object"
De regelverwijzing die hij er bij geeft is op de 2e regel al:
var exp = new Date()
Iemand enig idee wat dit kan veroorzaken. Ik ben zelf niet zo thuis in Javascript
De volledige code is als volgt:
Java:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
| var expDays = 30; var exp = new Date(); exp.setTime(exp.getTime() + (expDays*24*60*60*1000)); function getCookieVal (offset) { var endstr = document.cookie.indexOf (";", offset); if (endstr == -1) endstr = document.cookie.length; return unescape(document.cookie.substring(offset, endstr)); } function GetCookie (name) { var arg = name + "="; var alen = arg.length; var clen = document.cookie.length; var i = 0; while (i < clen) { var j = i + alen; if (document.cookie.substring(i, j) == arg) return getCookieVal (j); i = document.cookie.indexOf(" ", i) + 1; if (i == 0) break; } return null; } function SetCookie (name, value) { var argv = SetCookie.arguments; var argc = SetCookie.arguments.length; var expires = (argc > 2) ? argv[2] : null; var path = (argc > 3) ? argv[3] : null; var domain = (argc > 4) ? argv[4] : null; var secure = (argc > 5) ? argv[5] : false; document.cookie = name + "=" + escape (value) + ((expires == null) ? "" : ("; expires=" + expires.toGMTString())) + ((path == null) ? "" : ("; path=" + path)) + ((domain == null) ? "" : ("; domain=" + domain)) + ((secure == true) ? "; secure" : ""); } function DeleteCookie (name) { var exp = new Date(); exp.setTime (exp.getTime() - 1); var cval = GetCookie (name); document.cookie = name + "=" + cval + "; expires=" + exp.toGMTString(); } var revisit = GetCookie('revisit'); if (revisit == null) { SetCookie('revisit', 1, exp); submit(); } else { alert("U kunt deze vragenlijst maar éénmaal invullen en versturen"); window.close(); } |
[ Voor 13% gewijzigd door McVirusS op 18-03-2003 14:51 . Reden: Kleurtjes toegevoegd ;) ]