Toon posts:

[XP] print problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
wanneer ik verschillende xp machines naar een win98 machine laat printen
krijg ik 99% v/d tijd :

"\\PC020 is not accesible you might not have permission to use this network resource contact the administrator of this server to find out if you have access permission

The parameter is incorrect"

Maar wanneer ik de machines aanmeld in een win NT domein dan kan ik wel op alle win98 machines en printers komen ?
maar de machines mogen niet in een domein draaien

Verwijderd

Je laat ze printen naar die win98 bak, dmv: \\pc020 als printernaam :? Dat werkt dus niet!
Dat zou iets moeten zijn als \\printserver\printer. Geef iig ff wat meer en vooral duidelijke info ;)

Verwijderd

Topicstarter
ja ik bedoel ook \\pc020\hp920

ik heb hem ook al aangestuurd via zn ip nr en dan de printer naam,
maar heb ook geprobeerd hem te sturen naar een windows95 machine te printen maar krijg je de zelfde melding..

Verwijderd

Topicstarter
probleem opgelost patch gedraaid

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 March 2003 @ 17:24:
probleem opgelost patch gedraaid
Welke patch, hoe kwam je daar zo op :? Kortom zou je willen uitleggen hoe je het nu hebt opgelost; zo hebben je mede tweakers er ook nog wat aan :)

• winnubst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-07 14:25
Ja, welke patch heb je gebruikt. Ik heb dit probleem zelf ook. Het aanmelden enzo gaat goed, maar als ik dan reboot, kan ik niet meer printen omdat ik geen toegang heb tot de printer

• FirmPete
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 March 2003 @ 13:22:
wanneer ik verschillende xp machines naar een win98 machine laat printen
offtopic:
Tijd voor een nickchange?

Firmpete on Aerie Peak

Verwijderd

Topicstarter
was via een reg file... had ff een tijd gezocht via google ff kijken of ik hem nog kan vinden. lag aan win98 machine

• winnubst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-07 14:25
Ik weet dat het al een tijdje geleden is dat er gereageerd is, maar ik heb dus hetzelfde probleem, maar dan met een nt4 als printerserver en een xp machine. Na een reboot moet ik weer gewoon aanmelden. wat voor een patch was het nu? Waar heb je op gezocht, mij lukt het nl niet iets bruikbaars te vinden.
Pagina: 1