[Nero] Geheugen loopt helemaal vol tijdens branden

Pagina: 1
Acties:
  • 210 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dope-E
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-05 12:05

Dope-E

The one and only Dope

Topicstarter
Ten eerste: Ja ik heb de search (meerdere malen) gebruikt! Dit specifieke probleem ben ik nergens tegengekomen, ook niet via Google.

Ik heb er in het verleden ook last van gehad en het lijkt zo te zijn dat de versie van Nero niet uitmaakt.

Het probleem is dus dat wanneer ik bijvoorbeeld een divx ga branden met Nero het geheugen op den duur helemaal vol zit. Op zo'n moment kan ik dus weinig meer doen met de pc, anders komen er buffer underruns. Niet dat dat heel erg is, burnproof doet dan zijn werk wel, maar het systeem is dan wel supertraag.
Het gaat hier dus niet om buffer underruns!

Wat het gekke is is dat het niet altijd gebeurt maar meer in periodes. Zo van dan doet ie t een aantal maal met dit probleem en dan heb ik weken lang geen probleem meer. Wanneer ie t doet is ook geen pijl op te trekken. Heb vaak met de Ultrabuffer in de instellingen zitten spelen, maar dit had nooit effect. Temp space is er verder voldoende, dus dat kan t ook niet zijn.

Aan het geheugen zal het niet liggen: 512 MB is meer dan genoeg waarvan doorgaans de helft van vrij is. Ik draai XP (SP1), nieuwste Via 4-in-1, voor overige specs: zie sig.

Als er iemand hier ook last van heeft of heeft gehad, hoor ik t graag. Hopelijk is er een permanente oplossing voor!

twitter.com/curly_sanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 13:26

MrDry

Desperados!

Search gebruikt ?

Nero Memory leak?

Quod licet lovi, non licet bovi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dope-E

Dope-E

The one and only Dope

Topicstarter
Point taken!
Maar staat verder geen nuttige info bij. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Ik had dat ook op mijn oude, brakke installatie als ik Opera in de achtergrond open had.
Alleen met Opera, andere programma's boeiden niet.

Sluit eens alle programma's af (behalve systray, explorer enzo) en probeer het eens opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Problemen brander HP 9110i in Windows XP

Ik heb het ook wel eens gehad met een ouder systeem wat ik had, en ik zag laatst tot mijn verbazing dat ik het nu dus weer had :? Ik heb destijds ook niemand gevonden die een oplossing had en het is niet afhankelijik van de versie van nero zoals je zelf al zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dope-E

Dope-E

The one and only Dope

Topicstarter
Er zijn iig ook anderen die er last van hebben.

Welke programma's er in de achtergrond draaien maakt niet uit. Moet ook niet uitmaken, want in principe brandt ie wel goed, maar ik wil tijdens dat branden nog wel een beetje kunnen surfen zonder dat dan burnproof zijn werk moet gaan doen!

Enige echte oplossing is zeker 1gig ram hebben, dan past de hele cd in t geheugen. :|

Pagina: 1