• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik heb toch maar een Nokia 7650 gekocht. Ben er erg blij mee. Dat duurde alleen maar een paar uur... na wat dingen verplaatst te hebben en m'n adresboek overzetten krijg ik de volgende foutmeldingen :(

Toepassing: Camera
Wanneer: Na het maken van een foto
Foutmelding: Toep. afgesl. Camera ViewSrv 11

Toepassing: Snake EX
Wanneer: Na het raken van muur of eten
Foutmelding: Toep. afgesl. SnakeEx CMdaAudioPlayerU 1

Toepassing: Tools
Wanneer: Na het openen van tools (java)
Foutmelding: Toep. afgesl. MidpUi KERN-EXEC 3

De vraag is nu wat is er gaande? Ik heb wel een java spelletje gedownload via WAP/GPRS (zo'n vage spruce driver spel van website uit ander topic). Deze gewoon op kunnen starten, kon niet rijden want ik wist niet welke toetsten. Kan hem dus niet meer verwijderen (kan er niet bij, zie fout).
Zou het aan de software versie kunnen liggen?
En hoe kan ik de software versie bekijken?

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-01 10:44
heb je al es je telefoon uit en aan gezet? Verder kan je als je de menu toetst ingedrukt houdt zien welke progsels er nog draaien. Met de c toetst kan je een progsel afsluiten. De softwareversie kan je uitlezen met *#0000# net als bij alle andere nokia's.

[ Voor 72% gewijzigd door riotrick op 18-03-2003 12:18 ]

Facebook :: Twitter :: PSN

• iAR
  • Niet online
Hmmz, ja uit en aan werkt... maar hoe lang. Om nu elke keer de foon uit/aan te doen...
En waar komt het vandaan? De software of het versie nummer welke brak zou kunnen zijn?

"taakbeheer" is ook wel handig! :)

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Dit is wel een oud topic, en misschien is het niet helemaal hetzelfde probleem als dat van de topicstarter, maar de titel van het topic was de meest relevante die ik kon vinden. Dus hier mijn probleempje:

Ik heb een 7650 (aantal maanden), die na verloop van tijd wat foutmeldingen begon te geven voordat ik m'n pincode moest invoeren (direct bij het aanzetten dus al). Nu start het ding helemaal niet meer en geeft na het aanzetten alleen maar een 'system error'. Met andere woorden: ding doet niks meer.

Ik bellen met dichtstbijzijnde servicepoint, blijkt dat ze daar problemen hebben met het flashen van 7650's, ze hebben een foutje in de software en er bestaat een kans dat ze m'n telefoontje 'doodflashen'. Dat houd in dat het flashen mislukt, en dat het ding terug zou moeten naar de fabriek voor nieuwe software...

Is dit het geval bij álle Club Nokia Servicepoints, of alleen bij die waar ik langs geweest ben? Ik moet het ding laten flashen, daar bestaat geen twijfel over, maar liefst wel direct het ding weer meenemen...

• iAR
  • Niet online
Bij welk SP ben je geweest...
Ik heb namelijk ook die problemen... steeds vaker :(
Ik wil eigenlijk ook wel een flashje... kan ik eens ff kijken! :)