• ederooij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-01 21:36

ederooij

MOOOOOOOOOOOH

Topicstarter
Ik heb nu een Nokia 7650 en ga zo mijn nieuwe 7250 ophalen. Echter dan wil ik mijn telefoonboek overzetten logischerwijs. Nokia heeft daarvoor bij PC-suite een programma dat heet content copier.

Echter als ik probeer via dat programma mijn adresboek probeer te kopieren naar mn pc krijg ik geen verbinding. Dit terwijl hij met z'n eigen pcsuite perfect werkt.

Ik krijg nu dan ook elke keer een irsocket api melding. Ik heb geen idee wat het is en heb ook gesearcht, hier en op Google. Niets.

Kan iemand mij verder helpen? OF op een ander programma wijzen dei het anders zou kunnen.

Bennie gek, ben een koe!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:24

Korakal

Up up up!

Probeer het met logomanager (www.logomanager.co.uk), die kan ook je contact kopiëren.

• ederooij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-01 21:36

ederooij

MOOOOOOOOOOOH

Topicstarter
Logomanager kan helaas mijn telefoon niet aan en ook mijn opvolger de 7250 niet. Bedankt maar voor mij zal het niet werken

Bennie gek, ben een koe!

Verwijderd

Welke pcsuite gebruik je icm je 7650?

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Sick Nick

Drop the top!

toen ik van een 7650 naar een 6610 ben gegaan heb ik gewoon eerst gesynced met outlook met de 7650 (as usual, maar keertje extra voor zekerheid), nieuwe telefoon erbij en die weer syncen. Dan heb je al je contacts op je nieuwe staan :)