Ik moet voor mijn stage onder andere een 8-bands equalizer maken om per band het geluidsniveau te kunnen aanpassen (zoals in winamp). Ik ben op zoek gegaan naar wat voorbeeldcode om deze equalizer te kunnen ontwerpen / implementeren. Probleem is alleen dat de goede voorbeelden commerciele of freeware software zijn, waarbij de sourcecode niet vrijgegeven wordt.
Ik ben inmiddels al een paar dagen aan het zoeken naar een goede aanpak om hem te ontwerpen / implementeren, maar kan niets relevants vinden (verdwaal een btje in de google returns).
Heeft een van jullie ervaring met het maken van een software-equalizer in C++ die mij op weg kan helpen zodat ik de equalizer kan gaan ontwerpen / implementeren?
Ik ben inmiddels al een paar dagen aan het zoeken naar een goede aanpak om hem te ontwerpen / implementeren, maar kan niets relevants vinden (verdwaal een btje in de google returns).
Heeft een van jullie ervaring met het maken van een software-equalizer in C++ die mij op weg kan helpen zodat ik de equalizer kan gaan ontwerpen / implementeren?