Verwijderd
wil iemand dan wel ff uitreken hoeveel er precies geflushed moet worden om geen banaan te slaan .. we moeten dan wel boven AT komen anders is de flush voor niets geweest
Magoed.. geen idee of dat wel wenselijk is omdat de mensen die op zijn server flushen denken dat het tot september bewaard blijft en misschien niet willen dat de blocks nu al geflushd worden...
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
Verwijderd
Sommige AT'ers hebben naar de proxy van Clueless geflushed toen die van Mika op z'n reet lag. Clueless heeft de hele zooi nu weer naar Mika geflushed.
1,5 miljoen blokjes extra moet toch wel genoeg zijn om AT te narren ?
Ik denk dat de meesten het niet erg vinden om AT zo'n streek te leveren
Verwijderd
en besides, degenen die op de proxies hebben geflushed denken dat hun blokken in september worden geflushed, beetje lullig als dat dan nu al gebeurt.
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett
Verwijderd
Dit is niet de bedoeling van de MF6, en koetjes grazen is er niet voor om de ander een hak te zeten, maar om een gezonde concurentie te hebben over een lange periode.
Gezien het feit dat Anantech ons nog nooit heeft dwars gezeten, zou ik het niet verstandig vinden als wij dat wel zouden doen.
Het laatste wat we willen is kwaad bloed dacht ik zo!
Mo-Bees heeft genoeg gezegt en houdt zijn klep!
met ons valt niet te sollen.
De PF heeft ons lang genoeg getard. We MUST strike back
als onze MF6 komt dan hebben ranzig veel blokjes en dan kunnen we veeeel langer bovenaan blijven!
Laat ze maar...we pakken ze toch wel goed terug!
I'm busy with my new shell replacement login script, and it's almost foolproof: Yes means No and No means Yes. Delete all files [Y]?
Verwijderd
ik geef alleen mijn mening, iedereen moet vinden wat hij vindt.
Ik denk dat dit ook democratisch opgelost gaat worden.
Tel de stemmen voor en tegen, maak de balans op en doe wat je niet laten kan!
Mo-Bees for freedom of speach!
Virussen? Scan ze hier!
Laten we lekker doorsparen, we halen TA toch wel in binnenkort...
MOO
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
Verwijderd
Ik vind het een supergeil idee,
Maar niet uitvoerbaar omdat iedereen spaart voor de MF6 en omdat ik eignelijk wel vind dat ze hun lol wel mogen hebben, dat hebben ze ons ook laten doen....
dus helaas....
Verwijderd
na de bovenstaande motivaties te hebben doorgelezen ben ik van mening dat we het beste kunnen doorsparen voor de MF6
je kunt echter niet ontkennen dat het wel een strakke grap zou zijn geweest ..lol ..
Waarom zouden we? AT weet dat we toch al aan het sparen zijn voor MF6, daar doen ze nix aan. We laten elkaar hiermee ook in elkaars waarde.
Ze staat de laatste tijd met die PhF toch al regelmatig op de 1e plek, nou...morgen dan ook. Laten zij ons maar eens proberen in te halen met de MF6
Bobdebeer
effe kort off topic, maar eh...al suc6 met EET of helaas nog nix gehoord?
Niet doen, wij zouden het ook niet tof vinden én het is natuurlijk 4th of juli.
Tai-pan, EET is helaas niet gelukt, we hebben wel 2 nieuwe projecten, maar ik moet eerlijk zeggen dat we daar nog niet echt aan begonnnen zijn. (Geen tijd, drukdrukdruk, sorry
Maar ik kan wel weer verklappen dat als het grote project lukt we dagelijks ietsje meer gaan flushen (denk in veelvouden
Maarrrr ik kan er verder niets over zeggen.
/me out
Bericht hierboven
<off-topic mode aan>
Als je hulp nodig hebt met dat andere project hoor ik het graag.
Als je me prive wilt mailen moet je dat even doorgeven, okay?
<off-topic mode uit>