[msword] Control objecten scrollen mee

Pagina: 1
Acties:

• hiostu
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-05 13:13
Ik ben bezig met een probleem wat iemand had en het is weer een vaag microsoft probleem al zeg ik het zelf (maar misschien ligt het wel aan mezelf).

Wanneer je op een worddocument knopjes of checkboxes zet en je scrolt naar beneden dan blijven ze staan, MAAR tegelijkertijd scrollen er copietjes (om zo te zeggen) mee. Wanneer je dan loslaat verdwijnen deze copietjes weer. :? :?

Iemand een idee hoe dit misschien op te lossen is, het ziet er namelijk niet zo netjes uit.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Het zijn niet echt kopietjes van die objecten.

Volgens mij is het meer een weergave probleem. MSWord kan blijkbaar niet goed met het feit omgaan dat er meerdere objecten zichtbaar moeten zijn.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Kappie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-09 21:34

Kappie

Tell me your secrets...

Ik heb ook last van dit probleem gehad ja. De enige oplossing was geloof ik om ze opnieuw toe te voegen en te zorgen dat het zwevende objecten worden. Maar het hoe&wat weet ik ook niet meer precies.

He does fit the profile perfectly. He's intelligent, but an under-achiever; alienated from his parents; has few friends. Classic case for recruitment by the Soviets.

• hiostu
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-05 13:13
Tja ik heb het maar opgelost door gebruik te maken van de forms toolbar en dan de dingen te locken met het slotje. Maar het is wel makkelijk dat Word altijd 8)7