Toon posts:

chello en online cubben ?

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heejz,

Ik wil mischien in de toekomst online met mijn Gamecube, maar veel mensen beweren dat je met je chello niet online kan gamen op je Cube. Ik neem aan dat ik zowiezo een router moet aanschaffen (omdat ik niet steeds die netwerk kabel om ga prikken) maar hoe blij is chello hiermee? Ik vraag het maar hier, aangezien ik geen zin heb om een paar uur met een onwetende Chello medewerker aan de telefoon te hangen.

Dus iemand ervaring met Chello en online Gamecuben ?

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:56
Verwijderd schreef op 18 March 2003 @ 08:29:
Heejz,

Ik wil mischien in de toekomst online met mijn Gamecube, maar veel mensen beweren dat je met je chello niet online kan gamen op je Cube. Ik neem aan dat ik zowiezo een router moet aanschaffen (omdat ik niet steeds die netwerk kabel om ga prikken) maar hoe blij is chello hiermee? Ik vraag het maar hier, aangezien ik geen zin heb om een paar uur met een onwetende Chello medewerker aan de telefoon te hangen.

Dus iemand ervaring met Chello en online Gamecuben ?
chello gaat zijn algemene voor waaraanpassen om een verbinding te mogen delen.(tnet frontpage)
dus ga er maar van uit dat het kan.

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:15
Met de Xbox gaat/mag het ook met chello, dus ik zie niet in dat het met de gamecube niet gaat/mag. Qua snelheid hoef je je niet druk te maken aangezien op het cube netwerk ook mensen via een telefoonlijn spelen.

What a fine day for Science! | Specs

Verwijderd

Topicstarter
Huntor schreef op 18 March 2003 @ 11:41:
Met de Xbox gaat/mag het ook met chello, dus ik zie niet in dat het met de gamecube niet gaat/mag. Qua snelheid hoef je je niet druk te maken aangezien op het cube netwerk ook mensen via een telefoonlijn spelen.
mjah, maar het is wel de bedoeling dat ik er een router tussen zet, en dan wil ik niet dat die lui bij chello over een paar maandjes bellen met " ja meneer, maar wat u heeft mag ook helemaal niet, tuut....tuut...tuut.." dus vandaar ;)

• Ricie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Als je even op de voorpagina zoekt, dan staat er dat ook een netwerk nu mag :)

Verwijderd

Topicstarter
Ricie schreef op 18 March 2003 @ 12:44:
Als je even op de voorpagina zoekt, dan staat er dat ook een netwerk nu mag :)
:D dat is goed nieuws, zal binnekort ff n router aanschaffen dan, bedankt iedereen :)

edit: dit vond ik op www.chello.nl

kan ik meerdere computers op chello aansluiten?
chello is bedoeld voor één computer per consument. Het aansluiten van meerdere PC’s op chello valt onder de noemer zakelijk gebruik en is om die reden niet toegestaan.

:(

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2003 13:05 ]

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10-2025

Collaborator

You! Cake or Death?

dit had je trouwens ook wel in ''Het Grote Gamecube Topic'' kunnen vragen hoor :)

[ Voor 10% gewijzigd door Collaborator op 18-03-2003 13:06 ]

This space is occupied

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10-2025
Verwijderd schreef op 18 March 2003 @ 12:52:
edit: dit vond ik op www.chello.nl

kan ik meerdere computers op chello aansluiten?
chello is bedoeld voor één computer per consument. Het aansluiten van meerdere PC’s op chello valt onder de noemer zakelijk gebruik en is om die reden niet toegestaan.

:(

Zoals andere mensen ookal zeiden, dit gaan ze dus veranderen.
Niet dat ze er ooit achter kunnen komen :D

En zoals TheEvilCuber al zei, dit kan best in het Gamecube topic.

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10-2025
Mochten er overigens problemen zijn dan kun je een topic openen in SPV.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.