[nt 4.0 + office 97] grammatica en spellingscontrole

Pagina: 1
Acties:

• Dr.Dribble
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-03 12:56
het volgende probleem doet zich voor. Zodra ik als domain admin aanlog en word gebruik heb ik de optie om spelling en grammatica controle te gebruiken in word (97). En eventueel instellingen aan te passen. Zodra ik als gewone user aan log en word opstart kan ik de grammatica controle niet gebruiken, alleen de spellings controle werkt. Als ik vervolgens naar word -> extra -> opties ga en daar naar het tabblad grammatica en spellings controle . dan is het bovenste deel met spellings instellingen gewoon te wijzigen daaronder waar grammatica instellingen staan zijn alle buttons ge dimmed.

iemand enig idee.
het heeft niets met een policy te maken daar het ook niet werkt als we zonder policy draaien.

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-09 15:10

mutsje

Certified Prutser

Opties voor grammer&spelling worden per individu opgeslagen in je profile. Waarom het niet active is onder een andere gebruiker kan ik je niet 123 vertellen. Heb je al op GOT en www.msdn.microsoft.com gezocht?

• Dr.Dribble
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-03 12:56
jupz
heb via registry het probleem wel kunnen oplossen maar zo blijf je bezig, ik moet daarvoor een hele regkey (vrij groot) van de admin over zetten naar de desbetreffende users.
zodra ik de taal instelling op engels zet (staat nu op NL standaard) dan is het probleem gelijk weg. zodra ik he weer op NL zet (office is ook NL) dan zegt hij weer dat hij grammatica controle niet kan starten.