Bussnelheid km/u?

Pagina: 1
Acties:
  • 124 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Moon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09-2025
Goeiesnachts!

'k heb dus een ASUS k7v + Athlon 650@705
Nu is de vraag...hoe snel hebben jullie hem staan aangezien hij nog aardig wat kan hebben
denk ik. De rest van de onderdelen kunnen het ook wel hebben (pc133ram,Geforce..enz)
Koeling is (denk ik) ook wel in orde.

Jullie hebben natuurlijk niet allemaal een athlon,maar suggesties zijn echt welkom!

Verwijderd

Tuurlijk kan 'ie meer...Waarom verhoog je de multiplier niet?

Verwijderd

van de 110 inzenders bij overclockers.com hebben ze een gemiddelde waarde van 825Mhz. Dus hij kan zeker nog wat hebben.
Ik zou je FSB inderdaad omhoog gooien.
Moet lukken!
Suc6! >:)

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-08 21:19

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Dey let ff op, t is K7V... gewone athlon dus.
Kan je allleen met GFD de multiplier verhogen.

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Je zou een Gold Finger Device TD2 :9moeten aanschaffen(te koop by www.ocshop.nl 70 piek ofzo)
daarmee kun je je multiply:? perfecto regelen
ik zou niet teveel fsb veranderen, beter gewoon GFD

Verwijderd

Ik krijg mijn slot a athlon 600 niet hoger dan 750. Vanaf dan gaat de cache divider mij parten spelen.
Dit is dus onafhankelijk van mijn bussnelheid. Ik kan mijn bussnelheid op mijn asus k7m mobo niet verder dan 110 Mhz krijgen, vanaf dan instabiel.

Ik weet dat je je cache divider kunt aanpassen, maar een dergelijke GFD heb ik niet en dat proggie van H-Oda werkt niet met mijn bios. Er is nog een methode waarmee je met een soort van opstartdiskette je cache divider instelt, maar als je computer al niet eens meer opstart boven de 772,5MHZ , dan kun je ook geen opstart diskette gebruiken :)

Hij loopt verder superstabiel op 750. Ik gebruik een koeler voor m'n athlon met een dubbele fan. Geen extra case-koeling.

Rob
Pagina: 1