Toon posts:

Windows XP media center hulp.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een tijdje XP media center lopen op me pc die in de woonkamer staat. Werkt super. Alleen nu heb ik nog steeds geen tool of driver gevonden die werkt voor mijn pinnacle PCTV. Ik heb wel me remote werken met MCE. Alleen als ik TV wil kijken werkt het niet :(

Ook wil ik graag weten hoe je een folder een plaatje kan geven. Ik heb in de folder als een img staan met folder.jpg dacht dat het was ergens gelezen.

kan iemand mij dit vertellen want pinnacle zelf reageert niet op me mail.. pff noemen ze service.

• raw meat
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

raw meat

8 bit rules..For me to POOP on

Klopt is bagger service van pinnacle, er zijn gewoon geen goede drivers voor XP.
Bij de een draait het bij de ander niet en pinnacle is te verrot om er wat aan te doen.

Oh ja joh!!!

Verwijderd

Topicstarter
raw meat schreef op 18 March 2003 @ 01:55:
Klopt is bagger service van pinnacle, er zijn gewoon geen goede drivers voor XP.
Bij de een draait het bij de ander niet en pinnacle is te verrot om er wat aan te doen.
ze zijn toch bezig met andere drivers want er zijn beta drivers uit. Meschiens waren er drivers gemaakt door andere gebruikers van de kaart en dat wel werkte met windows xp media center