Is dit normaal in de sjopsurvej

Pagina: 1
Acties:

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-02 22:06
Is het dus normaal dat personen elke keer weer hun eigen visie moeten geven op commentaar van andere mensen. Ik word daar een beetje doodziek van, en 9 van de 10 keer is het ook nog dezelfde persoon

Zo maar ff een voorbeeld
www.tweakers.net/shopsurvey.dsp?LeverancierID=31
en hier
www.tweakers.net/shopsurvey.dsp?LeverancierID=1185
en waar eigenlijk niet :(

Het gaat dus om wolvie en ik kom hem elke keer weer tegen in de sjopsurvey met z'n domme irritante gelul wat er HELEMAAL niet thuis hoort

Ik ben geen zeikerd of sow :) maar dit begint zelfs mij te irriteren (of is dit al eerder aan het licht gebracht)

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

staat dit wel op het goede forum?

• barrel
Hmzzzz mischien naar lieve adjes ?? :)

Als dan iemand hem even wil moven ;) kan dat zelf niet no.

edit:
Thanxxxx pc handelaar

• PcDealer
  • Laatst online: 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/73021

[Update} is gedaan, had wel mogen aangeven in de thread. Als je iets goed wilt doen, moet je het nog altijd zelf doen.:(

edit:
np barrel

LinkedIn WoT Cash Converter

• barrel
En hij gaat maar door en door is ie ingehuurd of sow ??? Ik zit niet te wachten op zijn mening :( :( Ik bepaal dat zelf wel ..

www.tweakers.net/shopsurvey.dsp?LeverancierID=14

www.tweakers.net/shopsurvey.dsp?LeverancierID=57

www.tweakers.net/shopsurvey.dsp?LeverancierID=784

:r :r :r :r :r

Verwijderd

Op donderdag 30 november 2000 22:37 schreef barrel het volgende:
En hij gaat maar door en door is ie ingehuurd of sow ??? Ik zit niet te wachten op zijn mening :( :( Ik bepaal dat zelf wel ..
Hoe weet je dat ik ingehuurd ben ?
Mijn reacties komen vooral voort uit mijn verbazing over de opmerkingen die sommige mensen maken...

Verwijderd

Trouwens, als jij zoals je zegt zo irriteert aan mij, dan moet je een vent zijn en mij gewoon mailen. En niet eerst steun gaan zoeken bij anderen... Das slap ...

Verwijderd

Op zondag 19 november 2000 11:23 schreef barrel het volgende:
Hmzzzz mischien naar lieve adjes ?? :)

Als dan iemand hem even wil moven ;) kan dat zelf niet no.

edit:
Thanxxxx pc handelaar
Euhm, rot op ?

Verwijderd

Anyway, als je mijn info bekijkt en de karma e.d. zie je dat ik ook "nuttige" opmerkingen maak, dus een mailtje was iets netter geweest als dit....

• barrel
Anyway, als je mijn info bekijkt en de karma e.d. zie je dat ik ook "nuttige" opmerkingen maak, dus een mailtje was iets netter geweest als dit....
Dus karma geld tegenwoordig van hoe nuttig je opmerkingen zijn ???

Maar owkee ik ben fair, ik kom hier al een tijdje en weet ook dat je wel eens nuttige opmerkingen maakt in threads op tweakers.net, niet altijd maar dat is mijn persoonlijke mening. Maar wat ik al zeg geen slecht woord over jou. Wat ik wel vind is dat jouw reactie's in de sjopsurvey daar niet thuis horen. Je probeert er elke keer weer een soop van te maken en je persoonlijke mening te geven weat er niet thuis hoort IMHO. Als iedereen dat doet word het een puinhoop.
--------------------------------------------------------------------------------
Trouwens, als jij zoals je zegt zo irriteert aan mij, dan moet je een vent zijn en mij gewoon mailen. En niet eerst steun gaan zoeken bij anderen... Das slap ...
Ehh jouw mailen. volgens mij ben jij een gebruiker en ik ook wat is dan het nut van mij om jouw te mailen ?? daar hebben ze toch admins en zo voor. Ik breng het dus alleen in de aandacht. Kijk ik zal het in jouw ogen wel niet op de goede manier doen, Majaa shit happens
Hoe weet je dat ik ingehuurd ben ?
Mijn reacties komen vooral voort uit mijn verbazing over de opmerkingen die sommige mensen maken...
Kijk en eigenlijk gaat het me hier dus om. Die sjopsurvey is dus bedoelt om je ervaringen met bepaalde winkels te delen, en dan niet jouw menig te hoeven lezen dat jij weer reageerd of weer wat uit probeert te leggen. Waar ik en waarschijnlijk de gemiddelde tweaker niet op zit te wachten.

En als we verder moeten discuseren dan icq me maar. Maar wat ik al zeg ik heb geen probs met je, hou alleen op met je eigen menig te geven in de sjopsurvey (behalve als het over je eigen ervaring met winkels gaat) Want ja eerlijk genoeg was dat een knappe survey :) Get the point ;)

• PcDealer
  • Laatst online: 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Op donderdag 30 november 2000 23:24 schreef Wolvie het volgende:

[..]
Euhm, rot op ?
Wat bedoel je nou? :?

Zeker ook nooit van de "edit"-knop gehoort? Die kun je gebruiken zodat je niet onnodig nieuwe posts neerzet. Dit houdt alles een beetje overzichtelijk.

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

barrel, ik denk wel dat we er zijn, mijn ICQ is 210120, jou ICQ vond ik niet...
Maar om te zeggen : daar zijn admins voor...
Volgens mij hebben die jonges wel iets beters te doen, dan elke onenigheid te "adminnen" :P

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19:51

Daniel

Kapitein NCC-1701
Tja, soms is de reactie van Wolvie wat overbodig maar verder kan ik er niet veel moeite mee hebben
Pagina: 1