Toon posts:

audigy remote niet herkend!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb de search gebruikt om al m'n andere problemen die ik had met mn audigy1 platinum op te lossen ( ;) ), maar hier kom ik niet uit...

Ik heb naar mijn weten alles goed geinstalleerd, fysiek. Heb alleen geen firewirekabel intern, wel de platte kabel en de stroomkabel. Alles werkt, zoals bijv. de optische uitgang op mn breakout-box, maar de remote dus niet! Programma remotecenter wil niet starten. Als ik op "configure remotecenter" klik gaat ie zoeken naar de remote receiver, die hij vervolgens niet kan vinden. Foutmelding: unable to detect any Creative remote control receiver, please check you installed a functioning receiver.

Programma's als girder doen ook niks. De batterijtjes van de remote zijn wel vol natuurlijk, maar aangezien ie geen receiver kan vinden kan het daar niet aan liggen.

kent iemand dit probleem?

WinXP Pro (verse install) , MSI KT3-Ultra2, XP2000+, 256DDR

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

nieuwe drivers :? en wat voor sjipset zit er op dat msi plankje.... via chipsets en audigy wil nog wel eens random ellende geven.....

Deze plek is te koop.

Verwijderd

Topicstarter
er zit idd een via chipzet op, en wel de kt333. Probleem is dat ik geen driver cd heb maar alleen de hardware. Ik heb nu van iemand een compaq-cd geleend die het ook zou moeten doen, dezelfde die ook aangeraden werd in andere topics over de audigy hier, maar het werkt dus niet goed. Als iemand weet waar ik de originele cd kan downloaden (iso?) oid hoor ik dat graag....

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

ik zou er wel even een isootje van kunnen maken maar dat moeten we hier maar niet bespreken.... mail / IM me even daarover...

Deze plek is te koop.

• Twilight
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-03 21:34
Weet je zeker dat je intern de voeding hebt aangesloten?
Dat was ik namelijk vergeten... En dan krijgt je remote center geen pit ;)
ALs het goed is zit er op dat kleinere (pci) kaartje -die naar je remote center gaat- dezelfde stroomaansluiting als op je floppy drive :)

www.nanon.nl