[Mobo] Chaintech 7NJL1 Apogee Nforce2

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

Topicstarter
Tijdens mijn zoektocht door het woud der Nforce2 bordjes kwam ik deze plank tegen. Ik wil graag weten of iemand hem heeft, of een review erover kan vinden, want zelfs dat lukt niet.
Dit omdat het uitgebreide Chaintech, de 7NJS (met alle toeters en bellen) zeer goed uit de reviews kwam, ook wat betreft overklokken: ddr volt standaard tot 3.2 en Vcore tot 2.15 Dus soldeer werk wordt overbodig.
Maar ik weet dus niet of dit ook allemaal geld voor de 7NJL1

Iemand die meer info naar boven kan toveren over dit mogelijkerwijs prachtbordje?

Geen inspiratie

Verwijderd

idd
ik heb dit plankje en het heeft alle prestaties en mogelijkheden ( qua overclocken) als de 7njs maar enke geen raid , simpeler geluid, geen firewire
voor de rest zeer goed tot nu toe, en is een stuk goedkoper dan de deluxe 7njs
voor reviews gewoon de 7njs lezen : is juist hetzelfde qua prestaties

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Nu online

Piggen

Lekker bakkie

Ik heb hem ook hier liggen, alleen nog niet ingebouwd. Mooie plank, coole extra's en ook dezelfde oc functies als de 7NJS

Verwijderd

Ik heb hem ook.
Zeer stabiel en ook niet echt duur eigenlijk spot goedkoop!

• martijn12345
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

Topicstarter
Dat is positief nieuws, alleen kan ik het bordje in nederland nergens vinden. Waar hebben jullie het gekocht/besteld?

Geen inspiratie

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

edit:
nevermind

[ Voor 95% gewijzigd door BalusC op 26-03-2003 09:00 ]

• Piggen
  • Nu online

Piggen

Lekker bakkie

Da's de 7NJS Zenith, BalucC ;). We hebben het hier over de 7NJL1 Apogee.
Ik heb de mijn bij www.maxpc.nl vandaan. Maar bbsnederland.nl en pchut.nl hebben hem ook

Verwijderd

Ik heb ook de Apogee 7njl1 met een amd 2400+ erop en twinmos ddr 2700

Ik ben alleen echt een leek op gebied van bios instellen en zo. Ik heb dat ding zover dat hij draait op 2400+. Alleen weet ik dat de memory frequency op 133 moet staan en bij mij staat hij op 166. Ik weet niet hoe ik dit moet veranderen.
Ik kreeg hem op agressive en toen op 133 maar das volgens mij niet de bedoeling. Als ik me niet vergis moet hij op optimal staan, maar dan krijg ik het niet op 133. Wie kan me ff vertellen hoe ik dit moet oplossen, zodat dat dingetje goed loopt.

Alvast bedankt

GreetzZ Shakuhachi

• Piggen
  • Nu online

Piggen

Lekker bakkie

Je moet hem op expert instellen. Dan kun je het geheugen op 'sync' zetten.

Gisteren trouwens voor het eerst in mijn leven een BIOS geflasht, ging prima. Dit bordje is echt een verademing na mijn Gateway pc'tje. Vooral qua overclockfuncties. Met die nieuwe BIOS is nu een FSB van 250 mogelijk (niet dat ik die voorlopig ga halen, maar goed :))

Verwijderd

dank je wel ik zal ff proberen...

iemand verder nog tips om dat mobo lekker te laten lopen? niet dat hij dat al doet.. maar ik heb hem nog standaard zoals ik hem kreeg. misschien moet ik nog meer instellen?

GreetzZ Shakuachi

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Gewoon even de moederbord handleiding doornemen en in de PMG FAQ staat een linkje naar een site met uitgebreidere beschrijvingen van de BIOS instellingen :)

Maar het is niet netjes om dat in andermans topic te posten, daarmee ga je way offtopic.

Zie ook Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.