Toon posts:

uitwisseling mac Office en windows Office

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een simpele vraag, waarvoor het vinden van een antwoord minder simpel is :

Kun je simpel bestanden uitwisselen tussen Office voor de mac en Office voor windows ? Dus je emailt bijvoorbeeld een word-bestandje naar een pc, en je gaat er zonder moeilijk te hoeven doen mee aan het werk ?

bedankt voor het antwoord.

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:46
Moeilijk te vinden. Hmm..

* Wilke typt in op google: "office 2000 apple". Eerste zoekresultaat: "... documents are saved in the same file format as Office 97 and Office 2000 for Windows"

Dit is dus iets wat je prima zelf had kunnen uitvinden (desnoods even proberen misschien?). Daarom is dit niet het soort topicstart dat we in NOS graag zien. Hoe wel, kun je lezen in dit topic: [rml]-=[ Nieuw in NOS? Eerst dit lezen! GEEN HELPDESK! ]=-[/rml]

Verwijderd

http://www.google.com/sea...uments&btnG=Google+Search
Huplakee, allereerste link bij mijn eerste poging tot een zoekopdracht via Google, levert mij meteen het antwoord op jouw vraag.

Kortom, het antwoord op die simpele vraag is ook redelijk simpel op te zoeken ;)
Het antwoord is dus Ja, maar dat had je ook zelf wel op kunnen zoeken :)

Lees a.u.b. [rml]-=[ Nieuw in NOS? Eerst dit lezen! GEEN HELPDESK! ]=-[/rml] eens door.

Succes :)

edit:

Ik praat collega's helemaal niet na hoor O-) ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2003 23:26 ]

Dit topic is gesloten.